Een paar stappen die heel lang duren,sinds oktober toon heb ik mijn nieuwe adres doorgegeven .
Na 2-3 langdurige telefoontjes had ik een afspraak op 18.11 maar, was allen voor mijn lijn(waarschijnlijk een kabel in een stopcontact in proximus centrale).
Terug na 2-3 langdurige telefoontjes heb ik een niuwe afspraak op 16 december voor een technieker .(mijn bbox3 synchroniseert niet,het ledlampje van de DSL-synchronisatie knippert sinds 18.11.2016, mijn dienst is niet geactiveerd op de lijn)
Hoe lang zal het duren ? Is toch normaal dat bijna 3 maanden duurt ?
Alvast bedankt,
Bladzijde 1 / 1
Dag Najoua_bm,
Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit ken eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit ken eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.