Beste,
Ik probeer mijn verhuis te regelen online, Maar telkens als ik op de pagina kom om de data door te geven van het afsluiten van mijn verbinding op het adres dat ik verlaat, krijg ik een foutmelding en vlieg ik eruit...
Hoe kan ik dit oplossen? Of bestaat er ook een papieren versie dat ik kan opsturen?
Vriendelijke groeten,
Katrien
Bladzijde 1 / 1
Best even naar de consumentendienst bellen, zij kunnen U hier volledig verder mee begeleiden of indien U wenst gewoon de nodige documenten toesturen.
Je kan hen bereiken op het gratis nummer 0800/22.800
Mvg
Je kan hen bereiken op het gratis nummer 0800/22.800
Mvg
Best https:///people/e9d030d09a,
Hier bestaat geen standaard document voor.
U kan eventueel een eigen document doorfaxen naar het gratis nr 080022801.
Uiteraard kan u ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of kan u even binnenspringen in een van onze winkels.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hier bestaat geen standaard document voor.
U kan eventueel een eigen document doorfaxen naar het gratis nr 080022801.
Uiteraard kan u ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of kan u even binnenspringen in een van onze winkels.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.