Skip to main content
28/10 gebeld om aan te geven dat ik bestaand proximus abo wil overzetten naar nieuwbouw

aangeven dat de effort minimaal zou zijn , oranje kabel ligt en ze zijn het fiets pad aan het opbreken dus het graafwerk is echt beperkt

ze zouden mij opbellen op 30/10 - niks gehoord

teruggebeld op 02/11 oh ja een probleem met loggen van de aanvraag , ze bellen u op vandaag - nooit niet teruggebeld

vandaag op 06/11 om 08:00 terug gebeld , nog eens het verhaal gehoord dat er een probleem was met het ticket en dat ze zouden terugbellen ( 17:33 ) weer niks

Wat kan ik nog meer doen ? opzeggen ?
Mochten de Px medewerkers niet direct op het forum reageren, best misschien een privé bericht sturen met je gegevens via link hieronder

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



P.S. Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_move_global/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/uw-verhuizing-of-adreswijziging-regelen.html

Reageer