Vraag

Verhuis - Proximus belt nt terug - ze zijn liever de klanten kwijt

  • 6 November 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

28/10 gebeld om aan te geven dat ik bestaand proximus abo wil overzetten naar nieuwbouw
aangeven dat de effort minimaal zou zijn , oranje kabel ligt en ze zijn het fiets pad aan het opbreken dus het graafwerk is echt beperkt
ze zouden mij opbellen op 30/10 - niks gehoord
teruggebeld op 02/11 oh ja een probleem met loggen van de aanvraag , ze bellen u op vandaag - nooit niet teruggebeld
vandaag op 06/11 om 08:00 terug gebeld , nog eens het verhaal gehoord dat er een probleem was met het ticket en dat ze zouden terugbellen ( 17:33 ) weer niks
Wat kan ik nog meer doen ? opzeggen ?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Mochten de Px medewerkers niet direct op het forum reageren, best misschien een privé bericht sturen met je gegevens via link hieronder
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

P.S. Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_move_global/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/uw-verhuizing-of-adreswijziging-regelen.html

Reageer