28/10 gebeld om aan te geven dat ik bestaand proximus abo wil overzetten naar nieuwbouw
aangeven dat de effort minimaal zou zijn , oranje kabel ligt en ze zijn het fiets pad aan het opbreken dus het graafwerk is echt beperkt
ze zouden mij opbellen op 30/10 - niks gehoord
teruggebeld op 02/11 oh ja een probleem met loggen van de aanvraag , ze bellen u op vandaag - nooit niet teruggebeld
vandaag op 06/11 om 08:00 terug gebeld , nog eens het verhaal gehoord dat er een probleem was met het ticket en dat ze zouden terugbellen ( 17:33 ) weer niks
Wat kan ik nog meer doen ? opzeggen ?
Bladzijde 1 / 1
Mochten de Px medewerkers niet direct op het forum reageren, best misschien een privé bericht sturen met je gegevens via link hieronder
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
P.S. Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_move_global/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/uw-verhuizing-of-adreswijziging-regelen.html
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
P.S. Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_move_global/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/uw-verhuizing-of-adreswijziging-regelen.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.