Verhuis nooit met tuttimus en neem geen gsm

  • 27 August 2017
  • 0 reacties
  • 358 Bekeken

Al van de eerste maand hebben wij problemen met tuttimus er werd vanaf de eerste maand een full control aangevraagd op een m abonnement en telkens worden we pas verwittigd als er 60 euro extra data verbruikt is telkens hebben ze wel de extra data kwijtgescholden maar probleem blijft en op 2 aug heb ik een verhuis aangekondigd op de data van verhuis natuurlijk geen diensten na de eerste keer bellen was het een fout van proximus en zou binnen de komende dagen worden opgelost. Na tel 2,3,4,5 worden we telkens een ander verhaal aangegeven dan is het it problemen dan is het software probleem enz enz na tel 10 werd er oppeens gezegd omdat ik in de maand van verhuis een factuur niet betaald had en de diensten 24 u werden afgesloten dat het daarom was dat het lang duurde en werd er een resque ticket aangemaakt om het sneller te laten gebeuren nu zijn we 27 aug en zit nog altijd zonder diensten is gewoon schandalig en als laatste kreeg ik mee dat ze nog niet konden zeggen wanneer het wel in orde zou komen en ik maar geduld moest hebben maar deze is op. Wat kan ik doen ? Een FB compagne opstarten vtm bellen ?

0 reacties

Geen reactie

Reageer