hallo, mijn grootouders verhuizen volgende zaterdag naar een serviceflat. helaas is belgacomtv daar niet beschikbaar. Navraag gedaan bij het rusthuis, bij belgacom zelf, en bij de beheerder van de telefonie in het rusthuis( essec).
kan u mij bevestigen dat ik in dit geval de belgacomtv kosteloos kan opzeggen, aangezien dit volledig rond onze wil is...
ook de telefoonlijn moet worden stopgezet, maar die ligt volgens mij niet mee onder het jaarcontract.
bgcm klantnr: 1079520
Bladzijde 1 / 1
Als dat rusthuis geen Belgacomlijnen aangesloten heeft, is daar weinig aan te doen denk ik...waarschijnlijk is daar alles Telenet.
wat telefoon betreft, er is wel een opzegperiode van één maand in acht te te nemen, dus als ze zaterdag al verhuizen zullen ze nog één maand betalen
wat betreft BGTV, ik denk dat Eva dat zullen kunnen bevestigen dat dit mogelijk is... jammer dat ze op hun oude dag niet meer van BGTV zullen kunnen genieten
mvg
wat betreft BGTV, ik denk dat Eva dat zullen kunnen bevestigen dat dit mogelijk is... jammer dat ze op hun oude dag niet meer van BGTV zullen kunnen genieten
mvg
nog even wachten op de bevestiging van EVA...
eva heeft vakantie zeker?
nee hoor, ze loopt hier rond.
en anders moet je eens bellen met de klantendienst eh, 0800 22 800
mvg
en anders moet je eens bellen met de klantendienst eh, 0800 22 800
mvg
In de algemene voorwaarden vind ik dit terug:
Deze vergoedingen voor vroegtijdige opzegging zijn niet verschuldigd indien de Klant (of zijn rechthebbenden) een van de volgende gewettigde motieven kan inroepen:
- verhuizing buiten de zone waar de Dienst beschikbaar is;
- overlijden.
Probleem: ook dit is niet sluitend. Is BelgacomTV niet beschikbaar op de locatie van het rusthuis? Of is het het rusthuis zelf die de infrastructuur gewoon niet kan/wil voorzien.
Grijze zone... maar ik zou toch een zekere goodwill van Belgacom verwachten in dergelijke situaties?
Deze vergoedingen voor vroegtijdige opzegging zijn niet verschuldigd indien de Klant (of zijn rechthebbenden) een van de volgende gewettigde motieven kan inroepen:
- verhuizing buiten de zone waar de Dienst beschikbaar is;
- overlijden.
Probleem: ook dit is niet sluitend. Is BelgacomTV niet beschikbaar op de locatie van het rusthuis? Of is het het rusthuis zelf die de infrastructuur gewoon niet kan/wil voorzien.
Grijze zone... maar ik zou toch een zekere goodwill van Belgacom verwachten in dergelijke situaties?
Beste sennevh,
Indien Belgacom tv niet mogelijk is op het nieuwe adres, dan is er geen verbrekingsvergoeding verschuldigd bij opzeg.
Wat de telefoonlijn van uw grootouders betreft loopt het contract nog tot 27/10/2011. Dus indien de telefoonlijn voortijdig wordt opgezegd, dan wordt er een verbrekingsvergoeding aangerekend.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien Belgacom tv niet mogelijk is op het nieuwe adres, dan is er geen verbrekingsvergoeding verschuldigd bij opzeg.
Wat de telefoonlijn van uw grootouders betreft loopt het contract nog tot 27/10/2011. Dus indien de telefoonlijn voortijdig wordt opgezegd, dan wordt er een verbrekingsvergoeding aangerekend.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.