Even een korte situatie schets.
Ik ben verhuisd, heb mijn decoder van de belgacomwinkel moeten meenemen en heb een nieuwe B-box gekregen. Deze is vandaag aangesloten en alles werkt prima. Heb ook mijn username en paswoord meegekregen naar het nieuw adres
Op 7nov gingen ze langskomen om te installeren en had op mijn oud adres dus al de decoder meegnomen, maar toen merkten ze dat er nog geen lijnen lagen op mijn nieuw adres en deze zijn ze pas vandaag 6dec komen leggen.
Het probleem is echter op het oud adres: daar staat een nieuwe decoder en de oude B-box. die hebben een nieuwe username en paswoord gekregen.
dus omdat het zo lang duurde tegen dat Belgacom op mijn nieuw adres langsgekomen is, en omdat ik mijne decoder al meegenomen had, hebben ze op het oud adres tot vandaag nog de codes en paswoorden en usernamen nog gebruikt maar dan al op de nieuwe decoder. Nu is het probleem dat op het oude adres, de decoder een foutmelding geeft nl. error 2. Hoe kan ik op het oud adres alles instellen met de nieuwe gegevens en wat moet ik daarvoor doen?
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste Karen,
kan je me de gegevens bezorgen van het oude adres zodat ik dit kan nakijken?
Graag uw Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) en oud en nieuw adres.
Je mag me deze gegevens via prive-bericht sturen. Gelieve dan ook de link van deze post in je mail te kopiëren.
Mvg
Eva van Belgacom
kan je me de gegevens bezorgen van het oude adres zodat ik dit kan nakijken?
Graag uw Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) en oud en nieuw adres.
Je mag me deze gegevens via prive-bericht sturen. Gelieve dan ook de link van deze post in je mail te kopiëren.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.