Vraag

Verhuis

  • 18 September 2017
  • 0 reacties
  • 125 Bekeken

Beste Proximus,
Ik ben onlangs verhuist alles netjes doorgegeven aan de klantendienst.
Op 12/09/2017 is de technieker langsgeweest om de internet vij de nieuwe woning te installeren.
Deze kon toen niet doorgaan omdat er in de straat blijkbaar de internetkabel gebroken is/was.
Hij melde dat aan de technischedienst en zei tegen mij dat er op die dag zelf of de dag erna iemand anders langskomt om de kabel te maken.Ik zou gebeld worden, tot de dag van vandaag heb ik geen enkele telefoontje gekregen.Ik belde zelf naar de klantendienst met de vraag wanneer er een technieker langskomt want we zitten al 1 week in de nieuwe woning zonder tv, internet of telefonie.Er bleek geen afspraak gemaakt te zijn om langs te komen en de eerst volgende dag zou op 26 september zijn.Dit is onaanvaardbaar.Ik zit wel met kinderen die zich vervelen of dat ze iets op de pc moeten maken voor school.Er werd mij een email gezonden dat de stratenplanning iogevraagd moet worden dan miet de gemeente toestemming geven.
Nou heb ik zelf de gemeente gebeld om te horen of er iets voor deze adres aangevraagd werd, de gemeente weet van NIETS.Ik word door de kkantendienst van de kast naar de muur gestuurd onacceptabel.Ik hoop dat er deze week nog iets gedaan kan worden anders stap ik over naar een andere provider die wel de service bied dat het beloofd.

Vriendelijke groeten, Suparny.

0 reacties

Geen reactie

Reageer