Skip to main content
Hallo, wij hebben half april een aanvraag gedaan om te verhuizen, de dag nadien werden we al gecontacteerd door een lieve collega dat alles goed werd ontvangen. We kregen hiervan ook een bevestigingsmail dat een technieker de installatie zou komen in orde brengen op 15/05. Helaas zagen we die dag niemand. Hebben contact opgenomen na 17u, gezien de technieker tijd had tussen 12-17u. Iemand ging ons contacteren. We zijn nu helaas een dag verder en na nog 2 operators zelf aan de lijn te hebben met nogmaals een versie van ons verhaal te doen, hebben we nog steeds niemand gehoord. Ontzettend jammer, we nemen een volledig pakket af bij jullie, ons abonnement is nog steeds lopende en wij kunnen helemaal niks...ok veronderstel dat we hiervoor een tegemoetkoming mogen verwachten? En spoedig ook een telefoontje van iemand die daadwerkelijk langs zal komen? Of moeten we naar de concurrentie overstappen? Tevens brengen we zonder bericht test-aankoop op de hoogte van deze slechte service als we niet snel geholpen worden.
Dag nserbruyns,



ik heb ondertussen via een escalatiedossier gevraagd om dit na te kijken, de bevoegde dienst brengt je zo snel mogelijk op de hoogte!



Met vriendelijke groeten,



Heidi

Reageer