Beantwoord

Verhuis

  • 23 August 2016
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

op 6 juli laatsleden geeft ik mijn verhuis door - ik vraag om op 26 augustus langs te komen op mijn nieuw adres

blijkt nu dat er nog niets is gedaan voor deze verhuis

Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
icon

Beste antwoord door HeidiE 24 August 2016, 15:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je geen telefoontje gekregen om dit allemaal te regelen? Bij mijn verhuis vorig jaar had ik het formulier ingevuld en belden ze me op op het moment die ik had aangegeven om alle details te regelen.
Mijn zoon heeft ook geen telefoon gekregen maar heeft wel alles kunnen in orde krijgen door enkele keren zelf te bellen naar Proximus.
Ik heb de verhuis online geregeld en kreeg na het verzenden een telefoontje van proximus - met daarna de bevestiging van de verhuis per mail.
Sedert 6 juli heb ik niets meer gehoord van Proximus en heb mij op 23 en 24 augustus gewend tot Proximus.
Afhankelijk van de persoon kreeg ik de melding dat alles in orde was voor 26 augustus maar ik moest op 24 augustus wel nog eens terugbellen om de afspraakdienst te contacteren om mij dit nogmaals te laten bevestigen.
Vandaag meldt men mij gewoon dat de technische dienst alsnog zijn aanvraag moet doen naar de gemeente toe omdat er aan de appartementsblok nog geen kabel van Proximus ligt - de andere bewoners hebben blijkbaar, afleidend uit hun mailadres Telenet als provider.
Het zou minstens nog vijf weken duren vooraleer de aansluiting kan geregeld worden
Dat vertraagt natuurlijk wel de zaak als de stoep moet open gelegd worden, was bij mijn zoon net het zelfde heeft meerder weken geduurd vooraleer de aansluiting in orde was!
Reputatie 7
Badge +3
Beste Lucce,

Deze aanvraag is op 22/07/2016 ingediend, wij zijn nu wachtende op de goedkeuring van de gemeente.

Groetjes,

HeidiE
kan wel veertien dagen duren en 't is nog komkommertijd erbij !
Beste Lucce,

Deze aanvraag is op 22/07/2016 ingediend, wij zijn nu wachtende op de goedkeuring van de gemeente.

Groetjes,

HeidiE


Beste Heidi,

Ik heb op 23 en 24 augustus contact opgenomen met de Proximus klantendienst - bij de laatste kontaktname deelde uw collega, na kontaktname met de technische dienst of afspraakdienst dat deze aanvraag nog niet gedaan werd en dat deze dienst mij zou kontakteren als het in orde was - betrokken collega sprak over een tijdsperiode van vijf à zes weken dat het nog kon duren.
Ben ondertussen overgestapt naar een andere provider.
Het gekke van dit alles is dat ik deze morgen gecontacteerd werd door iemand van de technische dienst die mij meldde dat zijn mensen morgen op de voorgestelde datum zouden langskomen om dit te regelen.
Gekke situatie niet?

Reageer