Beantwoord

Verhoogde facturen na stopzetten abonnement

  • 27 mei 2017
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Hey, ik heb al 22 maand een stabiele maandelijkse factuur van 85 tot 88 euro. Met 1 uitschieter van 93. Nu heb ik vorige maand een stopzetting gedaan omdat ik 24 maanden vast zat. Ik krijg plots voor maand 23 een factuur van 120euro, en na amper 12 dagen krijg ik een bericht dat ik reeds aan 6gb mobiele data zit terwijl ik praktisch overal wifi gebruik. Is dat om er snel nog de laatste 2 maanden alles uit te persen? Ik weet wel 100% dat ik beide periodes amper mobiele data heb gebruikt. Ik was nog aan het twijfelen om erna terug bij proximus te gaan maar nu weet ik wel zeker wat ik ga doen. Als het niet in orde komt dan ga ik naar test aankoop, en naar de ombudsdienst telecom... mailen gaat niet, ik geraak nergens binnen, vind geen adres. Bellen wil ik niet, dus weet me geen raad.
icon

Beste antwoord door HeidiE 30 mei 2017, 11:07

Ik heb dossier 29567241 aangemaakt met voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Grt, HeidiE
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Benymo

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen?

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg,

Koen
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb dossier 29567241 aangemaakt met voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Grt, HeidiE
Oke

Reageer