Verhoog abonnement TV met 0,50 euro en ZDF en ARD blijven behouden

  • 7 February 2013
  • 4 reacties
  • 458 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Veel commotie over het bericht dat Belgacom binnenkort ZDF en ARD van de digitale kabel zullen schrappen !


Belgacom bood slechts 500.000 euro en ze wilden blijkbaar 1.000.000 euro. Dat kan toch geen probleem zijn. Belgacom TV heeft volgens info ( en dan nog midden 2012 ) ongeveer 1,2 miljoen klanten. Verhoog abonnement voor TV met 0,50 euro en je krijgt de ontbrekende 500.000 euro.


Licentie kan betaald worden en klanten tevreden.


Waarom toch moeilijkheden zoeken, als het zo gemakkelijk op te lossen valt .


Reacties hierop ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Het blijft zo, dat je het niet kunt maken wel Arabische zenders aan bieden en geen duitse. Of is duitse zenders discrimineren geen racisme? dit is nog altijd wel een Belgische provider die zoveel mogelijk Europese TV-stations zou moeten aanbieden met Brussel als Europese hoofdstad. Minstens alle buurlanden en zeker het grootste taalgebied van Europa (het duitse) zou in de aanbieding moeten zitten. Telenet heeft dat duidelijk beter begrepen. Eens afwachten wat Snow van Base te bieden zal hebben. Hun decoder zou een HDD van 250gb hebben en zou via USB ingang ook externe mediabestanden kunnen afspelen. En vermits dat ook via de telefoonlijn wordt aangeboden...


Kijk ook hier eens:
Reputatie 7
Badge +1
ik bedoel hier:
http://www.zdnet.be/article/147305/base-begint-met-digitale-televisie-eerste-blik/


Van duitse zenders is helaas ook hier (voorlopig) geen sprake...al wil ik hier gerust 3€ voor een duits boeket betalen.
Reputatie 7
Badge +1


ja,Elsa, ik merk het nu ook. Maar je kunt niet alles lezen; de laatste dagen nogal wat kommer en kwel in de familie allemaal op een hoop.



Toch best even de kat uit de boom kijken, wat het definitieve aanbod wordt. Activering v. 99€ (normaal 199€) is niet weinig om even eens te proberen. Gaan ze met een 50/6 profiel (kost overigens niks extra bij Belgacom,en je kunt het nooit boven capaciteit laten pushen, al suggereert Base dat wel met zijn supplement v. 9€) ook systematisch 20mbps voor TV reserveren? want bij Belgacom kan je vlgs. mij geen 50mbps krijgen voor internet alleen.



Reputatie 7
Badge +1


Zo 'much ado about nothing' dus? Eerst de mensen op de kast jagen en dan alles terug intrekken ? Nieuw bij Belgacom ! Dus nu een duitse zender erbij i.p.v. 2 weg en één in de plaats...Ik blijf me verwonderen.indecision

Reageer