Skip to main content
Enige tijd geleden werd aangekondigd dat de download snelheid van Internet Start zou verhogen van 3 Mbps naar 15 Mbps vanaf 1 november.

We zijn nu enkele dagen gepasseerd en ik merk nog geen verhoging van de snelheid. Bij een download speed test haal ik 2.88 Mbps net zoals vroeger. Ik heb een bbox, geen bbox2.

Iemand heeft mij verteld dat ik VDSL2 en bbox2 nodig heb om snelheid van 15 Mbps te halen.

Mijn vraag aan Eva van Belgacom is dan ook precies dat: heb ik bbox2 / VDSL2 nodig voor die maximale snelheid? en hoe kan ik omschakelen van ADSL naar VDSL2 en wat zijn de kosten?

Je hebt idd VDSL2 nodig voor de maximale snelheid.

Je kan nagaan of je aansluitbaar bent op VDSL2 door dit te checken via de beschikbaarheidstest op www.belgacomtv.be.

Indien je HD kan ontvangen, kan je omschakelen op VDSL2.

Kost je 50 euro voor het omschakelen en de noodzakelijk BBOX2 krijg je er dan gratis bij.

Beste Jozef,

Hetgeen axs zegt klopt maar er is geen activatiekost, dit is gratis. Voor een aanvraag kan u bellen naar het nummer 0800 22 800 of naar een Belgacom Center gaan.

Mvg,

Eva van Belgacom.

beste Eva van Belgacom

ik dacht dat de vdsl2 activatie tijdelijk gratis was tot 6/11; maar u spreekt in bovenstaand bericht niet van een datum ?

is de vdsl2 activatie nu permantent gratis geworden?

mvg

Reageer