Verhoging naar 30 ?

  • 3 January 2011
  • 12 reacties
  • 3814 Bekeken

Braafjes gewacht tot 1 januari. Geen verhoging te zien.

Kunnen jullie eens nakijken of het toch niet mogelijk zou zijn om een sync van 30 te krijgen? Een margin van 26dB lijkt me voldoende?

fc381067

Bedankt

12 reacties

Zelfde voor mij...
Heb intense en zit nog op 20mbit/2mbit.
Paar maand geleden heeft een technieker nog bevestigd dat de 30mbit mogelijk is voor mij, maar 31 dec is ondertussen voorbij en heb geen verhoging gekregen.

Kan dit ook nagekeken worden? (zit op ongeveer 280m van het ROP etc etc, alles lijkt in orde)

bk296957

Thanks!
Beste wouter1984,

U komt in aanmerking voor het 30Mbps profiel maar u stond nog op 20Mbps, ik heb dit nu aangepast en u heeft nu een 30Mbps lijn.


Beste gerry,

U komt nog niet in aanmerking voor een hoger profiel. U zit 420meter van de rop. Indien het mogelijk is zullen wij dit automatisch aanpassen en u een hogere snelheid geven maar momenteel kan ik het niet sneller zetten dan 20Mbps.

Vriendelijke groet,
Eva
Eva of muisje

Kan ik ook geen snelheidsverhoging krijgen. Ik sta nu op een 16,5 mbps profiel.

In het begin dat ik op vdsl 2 was overgeschakeld had ik een profiel van 24 mbps.

Maar dat is ineens verminderd door belgacom.

login fa306090

alvast bedankt

JDS
Allez vooruit, toch goed dat ik het eens vraag hé ;)

Ik vond het al vreemd. Ben nog meegeweest met de technieker, de ROP staat hier om de hoek.

Bedankt "Eva"!
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Eva,
kan je voor mij ook eens kijken aub, sta nog op 20MB, heb gisteren naar de helpdesk gebeld op aanraden van muisje maar daar konden ze mij niet helpen. Ze konden alleen zien dat ik op 20 stond maar ze konden mij niet zeggen of ik in aanmerking kwam voor 25. Login is FA588596.


Bedankt
Peter
Wat zijn de voorwaarden om overgeschakeld te worden op zo'n hoger profiel?

Ik ben ook wel geïnteresseerd! 🙂

@EVA: Kan je dit eens controleren voor mij? Mijn log-in gegevens zijn: fc098727. Alvast bedankt!
Eva, kan je eens voor mij kijken ook

fb741661
Dag Eva,

Heb eigenlijk hetzelfde probleem als Internet Favorite gebruiker. Mijn download staat nog steeds op 9Mbps terwijl het maximum 25 Mbps is. Bij mijn opties zie ik wel dat er nog steeds de optie Speed voor ADSL-Go abonnementen ingesteld staat. Deze geeft een hogere downloadsnelheid op ADSL-Go tot 9 Mbps, is dit mogelijk de beperking van mijn downloadsnelheid.

Graag even nakijken aub.

Mijn login is fb247257@SKYNET .

Vriendelike groeten,

Stefan DB
Reputatie 2
Badge +1
Beste Stefan, vermoedelijk sta je nog op ADSL2+ (waar maximaal 12Mbps haalbaar is). Bel eens met de klantendienst en vraag of VDSL2 reeds beschikbaar is. Voor alles >12Mbps is VDSL2 noodzakelijk.
Komaan Eva, zoeken maar! :D
Beste JDS,

U hebt een profiel van 16,5Mbps dit wil zeggen dat u al verder van de rop zit. Voorlopig is het niet mogelijk om u op 20 of 30Mbps te zetten.


Beste Peter,

Voorlopig nog altijd 20Mbps, ik zie nergens iets staan van 25Mbps. Van het moment dat u toch in aanmerking komt zal de snelheid automatisch verhogen.


Beste BLGCM,

Ook voor u nog altijd 20Mbps, 30Mbps gaat niet mogelijk zijn omdat u 645 meter van de Rop zit.


Beste David,

Ook u heeft een snelheid van 16,5Mbps dit wil dus zeggen dat u al verder van de rop zit. Voorlopig is het dus niet mogelijk om u op 20 of 30Mbps te zetten.


Beste Stefan,

VDSL2 is momenteel niet beschikbaar voor u. 9Mbps is het maximum dat wij u momenteel kunnen aanbieden op ADSL2+.

Vriendelijke groet,
Eva
Dus overschakelen van Internet Favorite naar Internet Intense heeft geen zin voor mij?

Jammer, want in vogelvlucht zit op 150 meter van de ROP 😞

Reageer