Beantwoord

Verhoging downloadsnelheid

  • 22 November 2016
  • 32 reacties
  • 1013 Bekeken

Receive Direction Send Direction
Max. DSLAM throughput kbit/s 85000 20000
Min. DSLAM throughput kbit/s 14568 0
Attainable throughput kbit/s 103034 23275
Current throughput kbit/s 84998 19997
Seamless rate adaptation off on

Latency fast fast
Impulse Noise Protection (INP) 32 42
G.INP on on

Signal-to-noise ratio dB 10 8
Bitswap on on
Line attenuation dB 15 19

Profile 17a
G.Vector full full

Carrier record J43 J43


Graag zou ik vernemen of hier nog een profiel van 100/20 inzit met deze waarden?
Momenteel op 85/20
Kan iemand ook zien hoever ik van centrale af zit?
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 February 2017, 13:09

Bekijk origineel

32 reacties

Dat kan je zien aan de snelheidstest > Int. Speed
Maar wanneer, dit zouden ze bij de planning van deze dienst moeten navragen.
heb thuis b-box 3 en DLM maar vectoring ?????? waarschijnlijk niet als ik bel naar de klantendienst en vraag wanneer vectoring geimplementeerd word vallen ze uit de lucht, ze weten het niet
Toen ben ik met mijn vriend en de technieker samen om de hoek naar de ROP gaan kijken en alle poorten waren volzet.
ik denk eerder dat het bij prxms een beetje van niet willen is, kunnen aansluiten is volgens mij wel mogelijk
ben al meer dan twee jaar aan t' proberen om mijn internet snelheid omhoog te krijgen had vroeger bij de overschakeling van adsl naar vdsl2 16,5Mbps download hebben dit na lang en herhaaldelijk aandringen via DLM naar 30Mbps gebracht is al iets beter maar nog steeds niet goed genoeg. Mijn buur 5 woningen verder in de straat heeft met hetzelfde abonnement 95Mbps download , zit wel op een andere lijn aangesloten.
heb speedtest gedaanvoor beiden verschil is enorm
Reputatie 6
Badge +3
Je zal op de lange lus zitten... Dikke pech dus. Nog ferm werk aan de winkel bij proximus om iedereen gelijk te krijgen
En dan nog wel één van rond één Km lang.
denk dat het rap zal opgelost zijn bij de concurentie betaal ik voor hetgeen ik maar van prxms kan krijgen 17€ per maand minder want het ziet er toch niet naar uit dat men bij prxms geneigd is om ook maar iets aan hun systeem te veranderen.

Reageer