Beantwoord

Verhoging basisbedrag tariefplan

  • 19 February 2017
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb al ettelijke jaren een tariefplan Smile5. Sinds een paar maanden wordt de kost van dit abonnement maandelijks verhoogd zonder dat ik hierover informatie kreeg of mijn goedkeuring gaf.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Antoon1 19 February 2017, 20:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Op 1 januari 2017 heeft PX de tarieven van alle oude abonnementen verhoogd. Dit werd kenbaar gemaakt op de factuur van november 2016. Alleen de formules, Tuttimus, Familus en Mobilus hebben deze prijsverhoging niet gehad. Zou dus even kijken op de factuur van November 2016 of daar iets opstaat hierover.
Inderdaad, op de factuur van november wordt de prijsverhoging aangekondigd.
Bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +6
Golfeur,
Naast de vermelding op de factuur van november staat er ook een mededeling op onze website.

Reageer