Hallo, iedereen
Na een heel gedoe in verband met het veranderen van mijn pack, kreeg ik uiteindelijk 150GB extra bovenop mijn limiet van 300GB (het staat duidelijk op mijn nieuwste factuur, zie capture 1) bij mijn nieuw pack. Enkele dagen geleden heb ik nog iemand van het Proximus-team aan de telefoon gehad en deze persoon had eveneens bevestiging gegeven over die 450GB. Vandaag heb ik nog mijn MyProximus nagekeken en heb vastgesteld dat mijn limiet nog steeds aan 300GB zit (zie capture 2). Zonder enige oplossing ben ik dan gaan kijken of dat ik gebruik kan maken van die 20GB extra volume optie (die ik heb laten activeren door dezelfde persoon waar ik aan de lijn had), maar met spijt werd dat blijkbaar niet uitgevoerd en stond de optie er niet tussen in MyProximus. Nu dat mijn limiet reeds overschreden is, zit ik natuurlijk met een probleem....
Alvast bedankt voor uw hulp!
Bladzijde 1 / 1
De optie 'bestel extra volume' is bij mij niet beschikbaar, al heb ik het laten activeren enkele dagen geleden.
Dag Leung,
Je moet wel klikken op het tabblad "Beschikbaar", dan moet je normaal gezien wel die 150 GB free kunnen zien en activeren.
Mvg,
Je moet wel klikken op het tabblad "Beschikbaar", dan moet je normaal gezien wel die 150 GB free kunnen zien en activeren.
Mvg,
Ook deze optie is niet beschikbaar, want het is reeds 'geactiveerd' (terwijl dat het niet zo is). Er staat wel dat ik voor een eenmalig bedrag van 5.00 euro kan betalen om extra volume te verkrijgen, maar sinds dat dat gratis bij mijn pack hoort, blijf ik daar toch maar beter van af.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.