Skip to main content
Ok - vergeten is menselijk en na begin dit jaar een contract aangegaan te zijn waren we één maand vergeten.

Dus vorige maandag wordt mijn gsm en die van mijn vrouw afgesloten. Je krijgt dan een berichtje dat je niet meer kan bellen, ook niet naar de klantendienst ? welk ik eigenlijk wel dom vind, maar ja.

Met een vaste tel (van de buren - leuk hoor ) naar de klantendienst gebeld en ja gevonden waar onze fout zat, betaald en ... het kan even duren als antwoord gekregen, maar nu enkele dagen later kan ik nog steeds niet bellen en krijg ik als is op 1 druk voor meer info na de lieve stem van u kan niet meer bellen het volgende 'Er is een technisch probleem, gelieve later opnieuw te proberen', en dat krijg ik ook op mijn e-services.

Ben ik te snel, of zit er iets anders grondig mis, heeft iemand een idee wat ik kan doen buiten wachten, en is er een manier om sneller uw telefoon terug in gang te krijgen.

Alle hulp is welkom.

Beste Ronny21372,

Kan u mij via een privébericht de oproepnummers geven waarover het gaat, zodat ik dit kan nakijken en eventueel de correcte oplossing kan toepassen?

Mvg Eva

Reageer