geachte mijnheer of mevrouw
sinds begin 2011 heb ik een pack internte intens-telefoon-mobiel en intents tv
bij factuur ratie deze ontvang ik wel 7 bladzijde aangaande verbruik en kortingen
maar nu blijk bij nazicht voor eventuwele verlenging van mijn contracht dat ik telkens teveel heb betaald
(klacht in onderzoek)volgens de nieuwe normen die u in u cataloog hebt staand is per toeval aan het licht gekomen bij
aanvraag voor verlenging !!!
omdat men aan deze facturatie moeilijk kan aan uit komen en is dubbelzinnig opgesteld
mijn voorstel is bij deze
gewoon de prijs van dit pakket kost bijvoorbeeld 104 euro btw inbegrepen en dan nog het verbruik telefoon en kosten
en dat kan gemakkelijk op twee bladzijde inplaats van alle artikelen nog eens appart te rekenen is papierverkwisting
en men zou beter dat ook het factuur beter begrijpen
mvg hoogachting paul hendrickx
Bladzijde 1 / 1
Beste paulmagic,
Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerkingen worden doorgegeven aan de bevoegde dienst.
Indien u liever geen papieren factuur meer ontvangt, kunt u zich inschrijven op de electronische factuur via de e-Services.
Op onderstaande link vindt u meer informatie over de e-Services:
http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/annex/a_eServicesRES.page?
Als u bent ingelogd, kiest u -Mijn factuur online-.
Vervolgens kiest u in de –Instellingen- voor de groene factuur.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerkingen worden doorgegeven aan de bevoegde dienst.
Indien u liever geen papieren factuur meer ontvangt, kunt u zich inschrijven op de electronische factuur via de e-Services.
Op onderstaande link vindt u meer informatie over de e-Services:
http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/annex/a_eServicesRES.page?
Als u bent ingelogd, kiest u -Mijn factuur online-.
Vervolgens kiest u in de –Instellingen- voor de groene factuur.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.