Skip to main content
Geachte,



Ik was lange tijd gehospitaliseerd en had enkele openstaande facturen en mijn abonnement werd opgezegd, na 25 jaar klant te zijn geweest, door Proximus in 2016.

Ik kon mijn facturen niet onmiddellijk in één keer betalen en mocht deze afbetalen. Ik probeerde toen nog de punten over te dragen aan een familielid, maar dat was niet mogelijk

volgens de klantendienst van Proximus en dit omwille van de betalingsachterstand. Zodra deze was weggewerkt, zou ik de punten opnieuw kunnen gebruiken en/of overdragen aan een derde.

Al mijn facturen zijn nu betaald en de punten die ik jarenlang kreeg via de Premium-club zijn verdwenen.

Ik wil deze punten absoluut recupureren.... Wil deze opnieuw activeren aub ?

Mijn klantnummer is : 500769197

In afwachting van uw berichten, geachte, verblijf ik inmiddels,



mvg,



S. D.
Zie voor het puntenaantal de laatste facturen aub ....
Wat een respect voor de klanten.... klantendienst liet botweg weten dat ik de punten kwijt ben omdat er geen "actieve producten" meer zijn.

Nooit komt Proximus er nog in en ik zal iedereen ( vrienden, kennissen , collega's ) afraden om klant te worden bij dit bedrijf. Ik heb ook nooit één factuur geprotesteerd voor niet werkende vaste lijn, continu uitval van Digitale TV en storingen,.... want er was altijd wel wat met de producten. Zeer blij dat ik de overstap naar Telenet heb gemaakt, waar men waar voor zijn geld krijgt.

Reageer