Beantwoord

Verbruik stijgt en 4G staat uit!!

  • 13 April 2017
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

Beste,

Enkele dagen geleden kreeg ik de melding dat ik mijn factuur met 10 euro had overschreden. Toen ik echter een kijkje nam op de app, bleek dit al 45 euro te zijn! Nochthans staat mijn 4G altijd uit. Sindsdien geen berichten meer ontvangen en toch blijft het begrag stijgen. Eerst 45€, dan 115€, 147€, 159€ en vandaag al 163€.

Iedere maand hetzelfde liedje!! Ik bel wel 2 à 3 x/maand naar de klanten dienst! Laatste keer was 11/04/2017 om 15u30, maar je college kon mij geen antwoord geven.
Ik ben dit zo beu en heb geen vertrouwen meer in Proximus.
Mvg,
Kelly
icon

Beste antwoord door tina.b 16 May 2017, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Hier net hetzelfde voor! Ik zit al op 250€!!! Hier mijn link met bewijzen https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/mobiele-datakosten-38351

Iemand hier een duidelijke uitleg voor en niet afkome met het is een bug in het systeem! Dit is echt schandalig! Dan heb je al een duur abonnement en proberen ze nog geld te stelen!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kellyd,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen
Voila, mijn factuur is toegekomen. 429,12€ (documentnummer 6734659094). Als dit niet snel opgelost is, ben ik weg bij proximus!
Reputatie 7
Badge +3
Kelly,

er is een dossier in behandeling om dit zo snel mogelijk te behandelen. je factuur moet niet betaald. Een collega zal je hierover contacteren.

mvg

Tina

Reageer