Beantwoord

Verbruik Smart 15 op MyProximus

  • 21 August 2016
  • 2 reacties
  • 329 Bekeken

Badge
Hallo,

Wij hebben vrijdag ons gsm abo die in ons pack zit verandert. Dat was een Easy 15 en hebben dit omgezet naar een Smart 15 Full control.
Dit omdat er in een Easy abo geen mobiel data zit. Voor mobiel data werd gebruik gemaakt van 500 MB Free anytime uit het pack. Maar omdat er onlangs 35 MB werd over de limiet gegaan en dit het ongelooflijke prijskaartje van 30.11 € bedraagt hebben we dit laten omzetten naar Smart 15 zodat er 1 GB data extra is. Nu is er in My Proximus nog steeds geen balkje te zien bij verbruik. Niet voor data ook niet voor de belminuten. Enkel het balkje van Free Anytime is te zien, die opgebruikt is. Het Easy abo werd reeds gefactureerd van 01/08 tot 31/08. Wij zouden dus graag weten of wij nu al reeds over data beschikken uit het nieuwe Smart abo en zo ja, hoeveel nog? Of begint dat pas vanaf 01/09? Ook hoeveel belminuten zijn er nog? Op My Proximus staat wel reeds dat het een Smart Full Control abo is.
icon

Beste antwoord door josm 22 August 2016, 15:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er zijn een aantal dingen die je kan proberen:
1) je gsm eens volledig uitzetten en dan weer aan,
2) je MyProximus app eens raadplegen via 3/4G, dan wordt de informatie ge-updated,
3) de MyProximus app eens opnieuw installeren
4) misschien is de aanpassing nog niet actief op je gsm en dan kan de klantendienst je morgen helpen op het nummer 0800 22 800.
Reputatie 3
Badge
Dag Nathalie,

Tot 19/8 was het een easy abonnement. Vanaf 19/8 is het een Smart+ 15 Full Control. De gespreksminuten en het mobile data volume worden van 19/8 voor deze formule pro rata berekend tot einde maand.

Groetjes,

Jos

Reageer