reeds enkele maanden kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen via my proximus. Ik krijg steeds de melding: "wij krijgen geen toegang tot de MyProximus-service". Op 29/07 hierover mail gestuurd naar de klantendienst. Heb wel een ontvangstbevestiging gekregen maar daar is het dan ook bij gebleven. Heb de app reeds enkele malen verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Blijkbaar hebben meerdere mensen dit probleem, want dit wordt op dit forum veelvuldig gemeld. Is er al iemand die een oplossing heeft gekregen?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
Wat hier op het forum reeds gepost werd :
Via myproximus kan om privacy reden geen mails meer geraadpleegd worden.
Het zou nog wel moeten lukken via http://webmail.proximus.be
indien het daar niet lukt om in te loggen dan ipv inloggen op "wachtwoord vergeten" klikken en dan zou het met het nieuw wachtwoord wel weer moeten lukken.
Heb je dan nog problemen best weer een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Wat hier op het forum reeds gepost werd :
Via myproximus kan om privacy reden geen mails meer geraadpleegd worden.
Het zou nog wel moeten lukken via http://webmail.proximus.be
indien het daar niet lukt om in te loggen dan ipv inloggen op "wachtwoord vergeten" klikken en dan zou het met het nieuw wachtwoord wel weer moeten lukken.
Heb je dan nog problemen best weer een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Sorry Martin, maar dit lijkt mij geen antwoord op mijn vraag
Wachten tot er nog antwoorden komen van anderen is de boodschap dan 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.