Beantwoord

Verbruik raadplegen via MyProximus

  • 28 March 2017
  • 30 reacties
  • 1699 Bekeken

Reputatie 1
Hi,
Ik kan nog steeds niet mijn verbruik raadplegen via MyProximus online (desktop).
Ook de optie mobile internet is niet actief.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen, via de telefoon support konden ze me niet helpen.

Mvg
Antonio
icon

Beste antwoord door AntonioCalcagnile 29 March 2017, 11:28

Bekijk origineel

30 reacties

hallo, ik heb iedere maand hetzelfde probleem. Ik zie dat ik plots op traag internet val, doe een speedtest, zie 2mb per secnde max. Ik ga naar Myproximus en wil een extra datapakket nemen, daar ik onbeperkte data heb in mijn abbo, en wat blijkt, IEDERE keer weer, dat er "een technisch probleem is en ik later eens opnieuw moet proberen". Hoe los ik dit op? Ik ben dit werkelijk meer dan beu.
hallo, ik heb iedere maand hetzelfde probleem. Ik zie dat ik plots op traag internet val, doe een speedtest, zie 2mb per secnde max. Ik ga naar Myproximus en wil een extra datapakket nemen, daar ik onbeperkte data heb in mijn abbo, en wat blijkt, IEDERE keer weer, dat er "een technisch probleem is en ik later eens opnieuw moet proberen". Hoe los ik dit op? Ik ben dit werkelijk meer dan beu.

Dit ben ik ook beu elke keer weer de zelfde probleem en geen service geen hulp niets.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christian,

Gaat het hier om mobile internet of draadloze internet? Kan je mij in een privébericht je klantengegevens doorsturen. Dan kijk ik even voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u mij uw klanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u.

Mvg,

Aw
Ongelofelijk hoe ik als klant in de kou blijf staan:
Zeker 5 chatgesprekken met jullie gehad de afgelopen weken aangezien ik al een lange tijd mijn app niet kan gebruiken (en dus ook mijn verbruik niet kan consulteren). Telkens is de conclusie dat men mij niet kan helpen via de chat. Er wordt mij beloofd dat ik zal opgebeld worden door MyProximus om het probleem te verhelpen. Telkens diezelfde belofte, nog geen enkele oproep van jullie ontvangen... Om moedeloos van te worden. Kunnen jullie aub eindelijk gevolg geven aan mijn vraag?

Reageer