Verbruik raadplegen op PC

  • 16 December 2017
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

ik heb even moeite gehad met het verbruik te raadplegen
dat is dan met enige moeite toch in orde gekomen
met enige fantasie en doorzetting
probeer het met een andere browser, op windows keuze genoeg
vergeet de edge niet, zoals firefox, chrome, opera, vivaldi ...
ook ben ik van taal veranderd
ik heb het gevoel dat die taal wel de moeilijkheden zou kunnen veroorzaken
zo komt een franstalige tekst toch nog tevoorschijn als ik nederlands gekozen heb
dat hindert niet echt , maar het toont dat het programma lichtjes in de war is
voor de rest toch een mooi overzicht van het verbruuikt tezien gekregen
wat enige verwarring kan stichten is dat het verbruik op 2 plaatsen zit
onder fakturen staat de historiek, en onder verbruik staat het nog niet gefaktureerde verbruik
ook komt er een popup die aangeeft dat het over een schatting gaat (op iets in die zin)
dat bericht moet ge eerst expliciet wegdoen voor ge verder kunt
dat is ook niet evident, het heeft mij toch een tijdje bezig gehouden voor ik tot het besef kwam dat ik dat bericht moest wegklikken in de rechter boven hoek
dus all's well when end's well 🙂

3 reacties

Dus eigenlijk wat je wilt zeggen is dat alles veel simpeler en beter kan 😉 🙂
wel, ja en nee, natuurlijk kan dit beter, maar mijn grootvader placht te zeggen 'le mieux est l'enemi du bien' daarom is 'goed' , goed genoeg voor mij 😉 dus het kan beter
wat ik vooral wou zeggen, en inderdaad, ik had het er ook van de eerste keer bij moeten zeggen, is dat de toepassing 'onstabiel' is. Als ik eerst een fout bericht krijg (probeer het later nog eens bvb, tja vroeger kan ik het niet meer proberen natuurlijk, en proberders zijn suikkelaars), en daarna als ik van browser en /of taal verander toch een antwoord krijg, dan wil dat zeggen dat er voorwaarden zijn die niet (goed) opgevangen zijn door de programmas. Ook wil ik mij publiekelijk op de borst slaan , dat ik er ondanks de weerstand van de programmas TOCH in geslaagd ben om de detail gegevens te zien te krijgen.
EN OOK en daar dient deze praatbarak voor, om te zien of er nog 'sukkelaars' zijn die vastlopen... en zo een analyse maken hoe het beter zou kunnen, waar de angel zit, zodat de programmeur een houvast heeft om te zoeken in de programmas en een simulatie te doen (mij achtergrond is qua opleiding technisch en qua werk IT) :-)

blahblahblah
Inderdaad voorstellen doen om iets te verbeteren kan alleen maar bijdragen om hun systeem te helpen verbeteren .....of om in overweging te nemen ......

Reageer