Vraag

Verbruik raadplegen

  • 21 March 2017
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Mijn nieuwe bundel is 07/03/2017 gestart en reeds 08/03/2017 kreeg ik de melding dat ik al 2,4GB had opgebruikt.
Vorige week donderdag 16/03/2017 was de volledige 3 GB opgebruikt.
Nu heb ik via MyProximus willen opzoeken naar waar mijn verbruik is gegaan maar daar krijg ik de melding dat ik geen mobiel verbruik heb.
Ik kom maandelijks vlot toe met de 3GB en heb naar mijn weten niets anders gedaan dan normaal waardoor mijn verbruik na 1 dag al 2,4GB bedraagt.

Ik heb dan 17/03/2017 met de klantendienst gebeld om opheldering te vragen, er was volgens de medewerker een probleem bij MyProximus waardoor ik het verbruik niet kon zien maar dat zou in namiddag verholpen geweest zijn.
In het weekend en maandag verschillende malen getest maar nog steeds de melding dat ik geen mobiel verbruik had.

Vanmorgen 21/03 bel ik opnieuw maar opeens een ander verhaal, er was een probleem met mijn account en dit moest eerst gewist worden door de medewerker en een halfuur later kon ik de account opnieuw aanmaken.
Dit dan in de voormiddag 3 x geprobeerd maar telkens een foutmelding...
Daarnet na de middag wilde het wel lukken maar nog steeds de melding dat ik geen mobiel internet verbruik heb. Grrrrr...

Daarnet een 3de maal gebeld en hier konden ze mijn account helemaal niet meer terugvinden, ze gaan dan maar een activatiecode per post opsturen! Terwijl de account wel geactiveerd is en ik alles kan zien behalve mijn mobiel internet verbruik.

Zeer frustrerend allemaal, tot 3 maal een ander verhaal en geen oplossing.

Toch eens de mogelijkheden bij Telenet bekijken...

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Maarten,

Het spijt ons dit te vernemen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is.

Gaan hiervoor dan ook een onderzoek starten naar de oorzaak hiervan. Dit gaat gebeuren via dossier 41952633. Heb je reeds een factuur ontvangen met extra kosten? Zo ja willen wij deze kosten graag tegemoetkomen vanwege de hinder.

Oprechte excuses voor het ongemak.

Mvg, Nicky

Reageer