Ik heb eerst 10 € herlaad op mijn Pay & Go, en kreeg geen krediet. Terug 15 € herlaad, kreeg terug bericht dat mijn Pay & Go herlaad was, maar kreeg terug 0 € krediet. De sommen gingen wel van mijn rekening. Is hier een reden voor, en dewelke ? Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Dag Jacques,
Dit klinkt alvast erg vervelend! Je hebt ook geen bundels gekregen van data, sms'en en belminuten? Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen via een PB?
Je kan een PB starten door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Dit klinkt alvast erg vervelend! Je hebt ook geen bundels gekregen van data, sms'en en belminuten? Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen via een PB?
Je kan een PB starten door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.