Ik kan eveneens al 2 weken mijn verbruik niet meer raadplegen via MyProximus. Ik belde reeds tweemaal hiervoor. De eerst keer zei men mij dat er aan gewerkt werd en het binnen enkele dagen wel zou opgelost zijn. Wanneer ik 3 dagen later nog steeds hetzelfde probleem had, belde ik opnieuw. Deze keer zei men mij om via Chrome te proberen, wat ik deed, ik probeerde ook via Internet Explorer en Mozilla Firefox, allemaal zonder een resultaat. Men was erg onvriendelijk aan telefoon, en men zei dat men niet kon zeggen wanneer het probleem zou opgelost zijn. Als ik zie hoeveel mensen hier dit probleem blijken te hebben, dan begrijp ik niet waarom er niet op gereageerd wordt... en dat blijkbaar al maandenlang. Dan toch maar overstappen een andere mobiele provider? Of zijn ze allemaal zo slecht?
Veeeeeeeeeel beloven, maar daden da is wa anders zen......................
Heb net hetzelfde probleem.
ze zouden mijn account op my proximus verwijderen en ik zou me dan na een paar uur terug moeten inschrijven en nieuw account aanmaken en alles zou opgelost zijn.
zo gezegd, zo gedaan....
Maar nee hoor.
ik krijg nog steeds de melding dat de mobiele nummers enkel voor mobiele gebruikers van proximus zijn....heb 2 abonnementen ?
Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:
De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"
Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt
Eerste drie allemaal al doorlopen
zal eens proberen via de ombudsdienst want heb ook al een IT ticket gekregen, met nummer van opvolging en dat het snel zou opgelost geraken enz...., omdat een bepaald order niet juist afgehandeld was.....maar verder ook niks meer van gehoord. En als ik telefonisch contact opneem is alles prima en zijn er geen meldingen van missingen in het contract....
Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:
De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"
Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt
Dit zal ook niet helpen, oude abonnementen moeten weg te goedkoop...............
nee, goedkoper zelfs!
vroeger zat ik bij een andere provider voor gsm
door nu alles samen te voegen bij proximus zit ik €15 goedkoper per maand.
Anders zou ik het niet gedaan hebben
nee, goedkoper zelfs!
vroeger zat ik bij een andere provider voor gsm
door nu alles samen te voegen bij proximus zit ik €15 goedkoper per maand.
Anders zou ik het niet gedaan hebben
Ewel dan heb jij veeeel geluk, maar pas op eventueel maar voor eerste 6 maand daje goedkoper bent
bij mij komt er minstens 24 euro erbij........dus
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.