Skip to main content
Eva,

Sedert 1 november is mijn Mobile Voice toegevoegd aan mijn pack met internet en TV. Voordien kon ik via de e-services van Proximus mijn verbruik van mijn abonnement zien, vooral mijn internet on GSM verbruik raadpleegde ik vaak.

Echter vind ik via de e-services van BGC (mijn factuur online daarna verbruik) dit niet terug. Het enige wat vermeld staat is het volgende:

Belkredieten

Opgelet:

Momenteel hebt u geen belkrediet voor het geselecteerde nummer. Ingeval u in het verleden belkredieten had, kunt u via het onderstaande scherm de evolutie van de laatste 12 maanden consulteren. Om meer te weten over belkredieten klikt u hier.

Kunt u mij hiermee helpen?

Dit werd al eens geantwoord op een gelijkaardige vraag:

• Geplaatst[/b][/b] 6 september 2011 door https:///people/8f7fc956cdFavorite User

[/list]

Als je bent ingelogd in de E-service, klik je op "mijn profiel" en daarna op "mijn proximus" (of "mijn Belgacom indien gsm is gekoppeld met Belgacom factuur) en vervolgens op "mijn applicaties" en daar kan je de gewenste applicaties toevoegen en bij e-services toevoegen. Veel succes.

Ik kan mij niet inschrijven voor extra applicaties want ik ben reeds voor alles ingeschreven en zou dus alles moeten kunnen beheren.

Nog steeds geen oplossing voor het probleem. Ben niet tevreden over de e-services van Belgacom voor het gedeelte Mobile Voice...

Beste Shana,

Op dit moment is het via de e-Services van Belgacom nog niet mogelijk om het mobile verbruik te raadplegen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer