Verbruik Mobile Internet GSM - details

  • 23 September 2011
  • 7 reacties
  • 1269 Bekeken

Via e-services heb je de mogelijkheid om jouw verbruik te raadplegen.

Bestaat er eveneens de mogelijkheid in details te kunnen zien wat je wanneer hebt verbruikt (eventueel welke sites)? Bij telefonie heb je een gelijkaardig overzicht (welke nummers gebeld + uur).

Reden van mijn vraag: onlangs heb ik een iPhone gekocht, waarbij ik merk dat ik redelijk wat MB's verbruik, ondanks mijn beperkt gebruik (geen Youtube of andere streams). Thuis surf ik gewoon via WiFi.
Alle push-berichten staan uitgeschakeld en heb geen mailbox geactiveerd.

Alvast bedankt.

7 reacties

Badge
naar welke sites lijkt me nogal moeilijk... weet zelfs niet of dit toegelaten is gezien de wet op de privacy.
In feite kan je bij mobiel internet, net zoals bij gewoon internet enkel zien hoeveel MB je verbruikt.
Je zegt wel dat je geen streams gebruikt, maar gebruik je facebook? Twitter? LInkedin? Whatsapp? etc...
Want die verbruiken allemaal hoor.
"eventueel welke sites"

is technisch onmogelijk.
Reputatie 2
Badge +1
Toevallig de GPS niet in gebruik??
Enkel Facebook, maar mij lijkt dit geen MB's per dag te verbruiken.

GPS heb ik niet in gebruik, dus daar kan het ook niet aan liggen.


Niettemin, bedankt voor de reacties en zal mijn verbruik via e-services in de gaten houden.
Beste Koen 15330,

Bart en Kheyvaert hebben gelijk, het is niet mogelijk de bezochte sites in detail te raadplegen via e-Services.


Met vriendelijke groeten,

Eva
lukt niet via e-services

heb ik zaterdag zelfs samen met een mevrouw van het belgacom cetner uitgepluisd

mobile internet on GSM, ..verbruik raadplegen

ik krijg de melding, "u hebt geen toegang..."

misschien eens proberen om alle programmas uit te zetten na gebruik (multitask) dit doe je door 2 x snel op de homeknop te drukken en dan het icoontje inhouden en op het kruisje duwen dan sluit het programma.

anders blijven die op de achtergrond draaien en nemen zo data

Reageer