Beantwoord

Verbruik mobiel internet

  • 8 February 2016
  • 5 reacties
  • 450 Bekeken

Een paar dagen geleden kreeg ik een sms dat ik reeds 10 euro meer moet betalen dan het vaste bedrag.
Wanneer ik in de app 'My Proximus' ging kijken, merkte ik dat ik 90% van mijn internetbundel opgebruikt had. Er werd me toen al een meerprijs van 14,53 euro aangerekend. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door KoenN 9 February 2016, 10:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Dit kan misschien niet zijn door het verbruik van het mobile internet maar van extra verkeer.
Roaming in het buitenland of het overschrijden van de inbegrepen belminuten.
Of betaaldiensten zoals parkeer-sms en dergelijke?

Als je via my Proximus op de website van Proximus inlogt kan je dit verder in detail bekijken.
Mvg,

KoenN
Koen,

Ik probeer reeds enkele dagen die gegevens op de site te raadplegen maar dit lukt niet wegens technische problemen.
Verder kan ik zeggen dat de extra kost me aangerekend is bij het mobiel internet. Het volledige extra bedrag stond in de kader 'totaal mobiel internet'

Mvg,
Kristof
Reputatie 7
Badge +6
Je zal dan toch eens goed je instellingen voor mobiel internetten moeten nakijken, want als je daar geen beperkingen invoert, kan er wel veel meer dataverbruik zijn, dan je beseft.
Een paar dagen geleden kreeg ik een sms dat ik reeds 10 euro meer moet betalen dan het vaste bedrag.
Wanneer ik in de app 'My Proximus' ging kijken, merkte ik dat ik 90% van mijn internetbundel opgebruikt had. Er werd me toen al een meerprijs van 14,53 euro aangerekend. Hoe kan dit?


Is dit opgelost? Ik heb momenteel hetzelfde voor... Ik heb ook al mijn instellingen aangepast maar het blijft! Volgens mij rekent hij mijn verbruik gewoon aan...
Ze kunnen bij Proximus niks doen en ik kan ook online niet zien wat het probleem is... Ik doe geen aankopen... Enige dat ik doe is Facebook en mijn mail nakijken
Reputatie 7
Badge +4
De reden waarom er extra verbruik aangerekend wordt kan komen doordat er Roamingkosten zijn of de inbegrepen belminuten opgebruikt zijn. Of ook betalende sms-diensten.

Wanneer je inlogt via My Proximus kan men steeds het lopende verbruik opvolgen.

Mvg,

KoenN

Reageer