Verbruik in detail niet meer zichtbaar

  • 27 February 2017
  • 4 reacties
  • 447 Bekeken

Sinds twee weken is het blijkbaar niet mogelijk om je verbruik in detail op te volgen. Je moet dan een sms TONEN sturen naar 8787 dit alles gedaan, en steeds krijg je te zien dat door een technische tussenkomst deze optie niet lukt. Dit is reeds twee weken en is zeer lastig, zeker als je controle wil houden op het verbruik en met wie je huisgenoten in contact zijn. Het wordt echt wel tijd dat daar iets aan gedaan wordt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag rina,

Het sms'je naar 8787 heeft met de privacyinstellingen te maken.

Is het via de app of de website dat je bedoelt?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +2
Natuurlijk via de website aangezien telefoongesprekken immers via de app niet getoond wordt, verder moet ik rina thys gelijk geven, dat is al een hele week dat men mobiele gesprekken en ook voor mobiel internet dat men de details niet kan geraadpleegd kan worden en dat wegens een technische panne, die toestand begint me wel ferm de keel uit te hangen.
Telefoongesprekken van de vaste lijn kan wel probleemloos geraadpleegd worden.
Beste mensen, het is inderdaad via de website, en mij begint het ook tegen te steken! Dit zou een normale procedure moeten zijn. Heb al meerdere malen contact gehad met de technische dienst die steeds weer zeggen dat het zal opgelost worden, dit al meermaals deze week gezegd. Er wordt blijkbaar geen rekening mee gehouden wat mensen zeggen!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag rina,

Heb je al eens je cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Heb je al geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Antonella

Reageer