Vraag

Verbruik en producten niet te bekijken op My Proximus

  • 8 June 2017
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Al minstens 5 weken is het voor mij onmogelijk om het (internet) Verbruik en Producten te bekijken via My Proximus. Steeds komt de melding dat er een technische storing is (zie screenshot) en dat ik het later nogmaals zou moeten proberen. En dat al weken..! Inmiddels heb ik mijn zoekgeschiedenis leeggemaakt en tijdelijk cookies geaccepteerd omdat ik vermoedde dat het daaraan zou kunnen liggen.
Wat kan er aan de hand zijn..?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Krommenbeek,

Stuur je even een privébericht met je klant- en logingegevens?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Ik heb hetzelfde probleem en dit reeds veel langer. Ooit begonnen bij het installeren van Norton van de applicatie My Proximus en dit is, zelfs na telefonisch onderhoud met de diensten van Proximus, nooit meer in orde gekomen, met als gevolg dat er een smatphone niet beschermd is, dat ik mijn verbruik en mijn producten in de browserapplicatie niet meer kan bekijken. Ik heb inderdaad nog een oud contract maar wens in geen geval over te schakelen op Tutimus vermits ik geen vaste lijn (meer) heb. Kunnen deze problemen uiteindelijk eens opgelost worden ?

Reageer