Hallo,
Zowel via de site als via de app heb ik €100 mobiel internet verbruikt buiten mijn bundel. Echter is er nog 1GB mobiele data beschikbaar.
Ik heb donderdag reeds telefonisch contact gehad met de helpdesk, toen het bedrag op €50 stond. Ze zouden alles rechtzetten. Echter is dit nog steeds niet in orde.
Zeer vervelend, kunnen jullie aub kijken voor oplossing? Ik wil graag weten wat de correcte stand van zaken is betreffende mijn verbruik/factuur.
Bladzijde 1 / 1
Dag Evelien,
Dit klinkt alvast erg vervelend!
Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen, mag steeds via privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Excuses voor de situatie en het late antwoord.
Groetjes, Nicky
Dit klinkt alvast erg vervelend!
Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen, mag steeds via privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Excuses voor de situatie en het late antwoord.
Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.