Beste,
Ik kan mijn huidig verbruik niet raadplegen via de MyProximus app.
Er komt steeds "U hebt nog geen verbruik". Via de webbrowser werkt het ook niet. Dan krijg ik dit bericht "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien."
Ik gebruik chrome en via de developer tools zie ik dat ik geen toegang krijg(zie afbeelding)
Ook kan ik ook niet aan mijn facturen.
Kan er iemand me helpen?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste,ik heb sinds december 2016 een tuttimuspakket genomen, maar de gegevens op my proximus zijn nog steeds niet aangepast,ook na veelvulig bellen en mailen,normaal ging dit vandaag opgelost raken,maar toch niet,op my proximus krijg ik een verkeerd verbruik van mijn oudere vroegere paketten bij proximus het gaat daarbij nog om een smart 15,niks in een pak,terwijl ik toch tuttimus heb,mijn facturen kloppen wel met de juiste geevens,hoe zou dit kome,en hoe los ik dit op mvg janvanelewijck
Dag Jan,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Dan kijk ik het graag voor je na.
Groeten
Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Dan kijk ik het graag voor je na.
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.