Vraag

Verbruik

  • 13 August 2016
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Heb maandelijks in mijn bundel recht op 1524mb mobiel internet. MyProximus geraadpleegd en momenteel 73% van dit volume opgebruikt. Toch zou ik al voor bijna €12 moeten bijbetalen voor mobiel gebruik internet omdat gratis volume zou opgebruikt zijn??? Lijkt me onmogelijk aangezien er zoals gezegd nog maar 73% werd gebruikt en ik met andere woorden nog meer dan 400mb heb staan. Beide gegevens zijn up to date,dus zowel volume dat ik nog te goed heb als bedrag dat ik zou moeten bijbetalen omdat volume opgebruikt/overschreden is...

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Best dit topic eens nalezen en contoleren op uw myproximus? Waarschijnlijk zelfde probleem.
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/waze--35342
Bedankt pdrke voor reactie. Topic gelezen en MyProximus heb ik al voortdurend gecontroleerd. Mijn probleem kan ik echter op geen enkel punt linken aan wat in topic te lezen staat. Ook Proximus kon me telefonisch niet verder helpen. Beweren geen zicht te hebben op mijn huidig gebruik, dat er wel vaker iets misloopt qua info op MyProximus maar dat het wel wordt rechtgezet nadat nieuwe factuur is aangemaakt. Ben ik in feite niet veel mee...durf 4G nu niet meer te gebruiken omdat ik niet effectief weet welk van de 2 gegevens nu correct is. Nogmaals dank en groetjes.

Reageer