Hallo,
wij hebben op het werk (Telenet provider) een Lacie Network Space - achter een router - waarop alle info staat.
Er is een dyndns.org account aangemaakt om een externe verbinding te maken met die Lacie.
Mijn vriendin heeft thuis Telenet en daar kan ik met mijn laptop probleemloos verbinding maken.
Ikzelf heb Belgacom en kan geen verbinding maken. Ik krijg telkens de boodschap dat het laden van de site te lang duurt en er geen antwoord komt van dyndns.org.
Via de helpdesk van Belgacom heb ik reeds de poorten 80, 21 en 443 open gezet. Het lukt echter nog steeds niet om verbinding te maken.
Wie kan me verder helpen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Ik vrees dat ik geen antwoord heb op uw vraag, maar toch even waarschuwen dat je die poorten beter weer dichtzet.
Dit zijn poorten voor uitgaand verkeer op uw lijn. Aangezien de schijf waarmee je probeert te verbinden op een server van het werk staat, is het niet nodig dat deze geopend zijn. Integendeel, ze maken uw verbinding veel onveiliger.
Dit zijn poorten voor uitgaand verkeer op uw lijn. Aangezien de schijf waarmee je probeert te verbinden op een server van het werk staat, is het niet nodig dat deze geopend zijn. Integendeel, ze maken uw verbinding veel onveiliger.
Beste TW,
Welke modem gebruikt u?
Kan u een tracert uitvoeren om na te gaan waar de verbinding mis loopt.
Indien dit op de modem is denk ik dat het gerelateerd is aan de firewall, en zou DMZ mogelijk een oplossing kunnen bieden.
Kan u mij even de specificaties in een privébericht sturen.
Ook het adres waar u naar wil connecteren is belangrijk.
Mvg,
Eva van Belgacom
Welke modem gebruikt u?
Kan u een tracert uitvoeren om na te gaan waar de verbinding mis loopt.
Indien dit op de modem is denk ik dat het gerelateerd is aan de firewall, en zou DMZ mogelijk een oplossing kunnen bieden.
Kan u mij even de specificaties in een privébericht sturen.
Ook het adres waar u naar wil connecteren is belangrijk.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.