verbinding

  • 2 December 2010
  • 3 reacties
  • 1070 Bekeken

Reeds 2 x is mijn internetverbinding vandaag uitgevallen,heeft BGC "ook" last van het vriesweer?!??

Dat is tegenwoordig overal HET excuus.Wenkbrauw ophalen

Groeten,

Yves

3 reacties

Badge
de helpdesk op hun nummer 0800/22700 al gecontacteerd ?.

muisje
Neen,ik heb geen goesting om alweer een uur aan de telefoon te hangen om dan alweer te horen dat volgens hun alle in orde is en even daarna de verbinding weeral wegvalt.

Ik heb al geprobeerd om verbinding te maken met mijn BBox via internet maar dat gaat ook niet,dan krijg ik de vermelding dat er verbindingsproblemen zijn buitenaf maar het draadloze binnen is ok.Wenkbrauw ophalen

Yves
Reputatie 2
Badge +1
Vrees dat de helpdesk op 0800 22 700 de enige gaat zijn die je verder gaan kunnen helpen...

Reageer