Verbetering van MyPro⌘imus

  • 3 September 2015
  • 8 reacties
  • 418 Bekeken


Verbetering van MyProximus

Het is onze prioriteit om u een kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden.


Dit weekend voeren we een software-update van MyProximus uit.

Het is mogelijk dat u vanaf zaterdag 5 september 23.30u tot zondag 6 september 13u problemen ondervindt bij het inloggen.



  • ​[/i]https://www.proximus.be/reloadonline/nl/all/index.html#/identification" target="_blank
  • ​[/i]http://support.nl.proximus.be/?rid=P_CBUSUPOTHOTHoverlay_home_NL" target="_blank
    [/list] Elke dag streven we ernaar om u gemakkelijke, handige en uitgebreide diensten te bieden.

    MyProximus team


8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
We zullen zien zei de blinde....duivel
Deze keer verwittigen ze toch op tijd dat is al een grote stap vooruit verrassing
TV Overal heeft er al onder te lijden, inloggen geeft foutmelding....
Reputatie 6
Badge +2
Dat klopt, op mijn Macbook krijg ik ook die foutmelding maar op mijn iPad werkt het perfect althans via de TV Overal app.
Ik heb het toch altijd in orde gevonden als ik klant was.En vond er toen toch alles terug.
TV Overal op mijn laptop werkt in ieder geval terug
Reputatie 6
Badge +2
Inderdaad, bij mij werkt TV Overal op mijn Macbook terug normaal alleen op VIER HD durft het beeld af en toe stilstaan terwijl de klank voortloopt, op de andere zenders doet dat verschijnsel zich niet voor.
Dan heb ik meer geluk bij mij geen probleem met 4HD

Reageer