Ik baal van uw "verbeterde" wijzigingen !!!!!
Programma via zoeken (titel) :
- vroeger zag men direct de samenvatting van elke uitzending : nu moet men die een voor een aanklikken en steeds terug gaan
- instellen "exact" of "met marge" : het zou veel beter zijn indien men de marge met meer dan +20 min. kon aanpassen.
- indien men dan de hele rimram heeft gedaan en bevestigd dan moet men steeds de procedure helemaal herbeginnen vanaf "zoeken titel" - vroeger bleef men in het totale overzicht
- manueel programmeren : er kan geen titel meer ingevoerd worden van het op te nemen programma
- bij geplande opnames ziet men niet meer welke zender of welk einduur
- vroeger zag men via "opnames" welk programma er op dat ogenblik juist aan het opnamen was, nu niet meer
- via TV guide : niet meer mogelijk om snel van de ene dag naar de andere of terug te gaan
Samengevat :
- men moet meer stappen ondernemen
- het is veel onoverzichtelijker
IK ERGER ME ENORM AAN !!!!
Bauwens C.
Bladzijde 1 / 1
ik ben het volledig eens met bauwens,geef mij maar terug de oude programmering,en de blauwe letters en cijfers zijn niet goed te lezen
alles is veel omslachtiger,zeker ivm de serieopnames,vroegzer kon je deze duidelijk bekijken en indien nodig direct verwijderen en nu is dit met veel moeite te vinden,ook kon je door op je rechter pijltjes te duwen direct zien hoe het lopende programma noemde en als je er dan weer op duwde zag je wat er achter het lopende programma gaat komen en nu niks meer te zien,onduidelijke menus,slechte kleuren,te omslachtig,enfin mij heb je hier zeker geen plezier mee gedaan,verander deze terug AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alles is veel omslachtiger,zeker ivm de serieopnames,vroegzer kon je deze duidelijk bekijken en indien nodig direct verwijderen en nu is dit met veel moeite te vinden,ook kon je door op je rechter pijltjes te duwen direct zien hoe het lopende programma noemde en als je er dan weer op duwde zag je wat er achter het lopende programma gaat komen en nu niks meer te zien,onduidelijke menus,slechte kleuren,te omslachtig,enfin mij heb je hier zeker geen plezier mee gedaan,verander deze terug AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet men hier op een andwoord geven? Anders kan je beter eerst alle mogelijk heden van deze interface eens even benutten want ik zie hier tussen al onwaar heden staan.
Voor wat enkelingen gaan ze zomaar niet terug de oude versie erop zetten.
Kan er iemand de batterijen uithalen aub?;) Echt Axana moet je echt op elke post antwoorden. Sorry ,mijn excuses maar echt ik kan het niet helpen. :)
helemaal mee eens geef mij de oude versie maar was veel duidelijker
als je nu 2 programma's opneemt vlak na elkaar moet je goed opletten met het kijken wat erna kwam omdat nu alles in mappen staat per programma
waardeloos maar gelukkig hebben we de keuze om naar een andere provider te gaan
als je nu 2 programma's opneemt vlak na elkaar moet je goed opletten met het kijken wat erna kwam omdat nu alles in mappen staat per programma
waardeloos maar gelukkig hebben we de keuze om naar een andere provider te gaan
frodo voor jou is dit geen probleem meer binnenkort:)
Ik denk dat het hier een forum is en dat het iedereen vrij staat hoeveel berichten hij post en op wie hij antwoord en als jij daar problemen met hebt is dit voor mij geen probleem.Maar ik zit een hele dag thuis dus als ik liever hierop post dan is dit mijn vrije keuze en dan zal jij je daar moeten bij neerleggen.
Ik denk dat het hier een forum is en dat het iedereen vrij staat hoeveel berichten hij post en op wie hij antwoord en als jij daar problemen met hebt is dit voor mij geen probleem.Maar ik zit een hele dag thuis dus als ik liever hierop post dan is dit mijn vrije keuze en dan zal jij je daar moeten bij neerleggen.
Ik heb helemaal geen probleem Axana (a148146 );) . En het is niet omdat ik Belgacomtv opzeg dat ik met alles weg ben he.
Wat is dat nu weer?
Ik stel voor dat Axana moderator wordt van dit forum, zij weet toch op elke vraag een antwoord of een oplossing.
De nieuwe lay-out (lettertype én kleur- en contrastkeuze én schermorganisatie) komt de leesbaarheid en de duidelijkheid alles behalve ten goede, het overzicht in één oogopslag is verdwenen. Nooit aan gedacht dat om de leesbaarheid van een tekst over een lopend programma te garanderen aan bepaalde voorwaarden voldaan moet worden? Neem een voorbeeld aan de saaie maar functionele lay-out van de ondertiteling. En wie volgt er nu graag enkel de bovenste helft van het programma tijdens het gebruik van het menu? Ik erger me "blauw, lichtblauw en wit"...
Belgacom moet eens dringend een voorbeeld nemen aan de menustructuur van de meeste satellietontvangers.
Wat is dit toch met mensen die bij de kleinste verandering moord & brand beginnen te schreeuwen? Vroeger was het een probleem met dit & dat, dan was het weer niet goed en moest verbeterd worden. Belgacom doet inspanning om dit te verbeteren & hun producten te moderniseren, stabieler te maken, dan is het weer niet goed. Sorry de tijd & technologie gaat vooruit, pas je aan... We rijden ook niet meer met paard & kar rond tenslotte. Wat is er nu eigenlijk echt mis met de nieuwe interface, vind hem zelfs beter, stabieler & een stuk mooier en DUIDELIJKER ogen dan de vorige die er maar vrij goedkoop uitzag imho... maar ja opinies verschillen.
Sommige comments die ik hier lees verbazen me echt over hoe weinig er soms word nagedacht... Meer betalen & alle moeite doen om naar een andere provider te gaan omdat de kleur/letters je niet aanstaan? Of omdat je gewoon een probleem hebt met vernieuwing? Leg nu eens gewoon uit wat het concrete ECHTE probleem is met de nieuwe interface...
Excuses voor de misschien licht geënerveerde toon van mijn post, maar kan er gewoon niet bij dat mensen klagen over (in mijn ogen dan) niets... In plaats van te klagen (negatief) probeer eens constructief te zijn en post dan jou mening over hoe de nieuwe interface er dan wel moet uitzien in de ideeënbus, zoals enkele anderen hier. Daar is de ideeënbus dan ook voor bedoeld, het verbeteren van producten naar aanleiding van klantenmening. Met klagen gaat er echt niets veranderen hoor...
Mvg (of met vriendelijke zucht mss beter...)
Sommige comments die ik hier lees verbazen me echt over hoe weinig er soms word nagedacht... Meer betalen & alle moeite doen om naar een andere provider te gaan omdat de kleur/letters je niet aanstaan? Of omdat je gewoon een probleem hebt met vernieuwing? Leg nu eens gewoon uit wat het concrete ECHTE probleem is met de nieuwe interface...
Excuses voor de misschien licht geënerveerde toon van mijn post, maar kan er gewoon niet bij dat mensen klagen over (in mijn ogen dan) niets... In plaats van te klagen (negatief) probeer eens constructief te zijn en post dan jou mening over hoe de nieuwe interface er dan wel moet uitzien in de ideeënbus, zoals enkele anderen hier. Daar is de ideeënbus dan ook voor bedoeld, het verbeteren van producten naar aanleiding van klantenmening. Met klagen gaat er echt niets veranderen hoor...
Mvg (of met vriendelijke zucht mss beter...)
Jan je moet belgacom niet vergelijken met sattelietontvangers.Deze week deed je dit ook al geloof ik op een posting ik weet niet meer op wat voor bericht het was ;was het nu in de ideënbus of op het forum.En moderator moet ik niet meer worden.
T3D ik ben blij dat jij hier eens wat comentaar geeft want mijn hoofd begint stilaan op springen te staan.IK heb het hier nu al gedaan gistereen liep het bij mij ook niet van een leien dakje maar daarom schreeuw ik nog niet de pannen van het dak.Een opname stopte ook regelmatig en ging ook in horten en stoten voort.Dus ik hoop dat dit in de toekomst verholpen word.Maar globaal genomen vind ik deze opdate geslaagd buiten enkele schoonheidfoutjes en zoals ik zeg ik zie ook geen 100% en ik zie nog wat er staat dus dit heeft gewoon te maken met eigen keuze en heeft weinig met de rest te maken want ik denk toch wel dat die mensen van belgacom niet zo dom gaan zijn voor iets te kiezen waarvan ze weten dat 1/4 van België dat niet kan zien.
Tegenwoordig als ik iets plaats in de ideënbus dan plaatsen vooral die tegen deze interface zijn een vuistje naar beneden.En zijn zelfs te llaf om te zeggen waarom het geen goed idee is.Maar mij niet gelaten.Als belgacom een beetje slim is zullen ze wel weten wat ze moeten doen.
"want ik denk toch wel dat die mensen van belgacom niet zo dom gaan zijn voor iets te kiezen waarvan ze weten dat 1/4 van België dat niet kan zien."
zoals HD bij Belgacom TV?
zoals hun Belgacom TV on pc oplossing?
zoals 30Mb download?
zoals opnemen op uw decoder?
zoals VDSL2?
note: de voorbeelden hierboven zijn van toepassing op MEER dan 1/4de van Belgie
strike.. 😛 3 points! :p
zoals HD bij Belgacom TV?
zoals hun Belgacom TV on pc oplossing?
zoals 30Mb download?
zoals opnemen op uw decoder?
zoals VDSL2?
note: de voorbeelden hierboven zijn van toepassing op MEER dan 1/4de van Belgie
strike.. 😛 3 points! :p
soms is een vernieuwing geen verbetering
@ Bart
Je moet wel appels met appels vergelijken & peren met peren, wat je nu noemt gaat hem puur over technische mogelijkheden & veel complexere zaken dan een simpele interface/usability update. HD/VDSL2/30Mbps/Mogelijkheid tot meerdere streams (opnemen op decoder) hangt af van technische beperkingen & technische mogelijkheden. Klopt, niet heel België heeft VDSL2 (70 a 75% landsdekking ongeveer), wat dan ook voor beperkingen zorgt. Maar Belgacom heeft dan ook niet zomaar de toelating om over de straten willekeurig te beginnen openbreken om glasvezel kabels te leggen over gans België, zou maar een soepje worden moest elk nutsbedrijf dit kunnen doen xD
Over de mogelijk van de 30Mbps, niet elke Intense user heeft 30Mbps, maar dat is dan ook weer afhangende van de afstand tot de ROP, als je te ver afwoont van de ROP en maar 20 of 25 doorkrijgt, dan ligt dat aan de afstand van de kabel, kan zowel Belgacom als de klant niets aan doen. Een auto die maximaal 170km/u rijd op de teller gaat ook niet effectief 170km/u of sneller rijden (en begin nu niet over Nitro/NOS of uitgeboorde cilinders :p)
En de TVonPC is momenteel meer in een testphase, ook afhankelijk van eventuele technische beperkingen. Wat we in het algemeen maar willen zeggen is dat in plaats van te klagen over dingen als een domme userinterface, mensen de problemen omzetten in iets positief & constructief. Op deze manier kunnen ze Belgacom op de hoogte brengen over wat ze WEL willen, zodat Belgacom hier rekening mee kan houden. Terugzetten naar het 'oude' doen ze nergens, dus Belgacom gaat dit zeker niet doen.
Je moet wel appels met appels vergelijken & peren met peren, wat je nu noemt gaat hem puur over technische mogelijkheden & veel complexere zaken dan een simpele interface/usability update. HD/VDSL2/30Mbps/Mogelijkheid tot meerdere streams (opnemen op decoder) hangt af van technische beperkingen & technische mogelijkheden. Klopt, niet heel België heeft VDSL2 (70 a 75% landsdekking ongeveer), wat dan ook voor beperkingen zorgt. Maar Belgacom heeft dan ook niet zomaar de toelating om over de straten willekeurig te beginnen openbreken om glasvezel kabels te leggen over gans België, zou maar een soepje worden moest elk nutsbedrijf dit kunnen doen xD
Over de mogelijk van de 30Mbps, niet elke Intense user heeft 30Mbps, maar dat is dan ook weer afhangende van de afstand tot de ROP, als je te ver afwoont van de ROP en maar 20 of 25 doorkrijgt, dan ligt dat aan de afstand van de kabel, kan zowel Belgacom als de klant niets aan doen. Een auto die maximaal 170km/u rijd op de teller gaat ook niet effectief 170km/u of sneller rijden (en begin nu niet over Nitro/NOS of uitgeboorde cilinders :p)
En de TVonPC is momenteel meer in een testphase, ook afhankelijk van eventuele technische beperkingen. Wat we in het algemeen maar willen zeggen is dat in plaats van te klagen over dingen als een domme userinterface, mensen de problemen omzetten in iets positief & constructief. Op deze manier kunnen ze Belgacom op de hoogte brengen over wat ze WEL willen, zodat Belgacom hier rekening mee kan houden. Terugzetten naar het 'oude' doen ze nergens, dus Belgacom gaat dit zeker niet doen.
@fam. roothans
Zoals ik eerder al zei, verklaar je nader in plaats van er gewoon op te hameren 'ik vind dit niet goed' - geef een reden (en iets concreet, niet à la 'ik vind het oude beter na!').
Als je verandering wil brengen over wat je wel wil, maak een post in de ideeënbus. Als een hoop mensen met jou akkoord gaan & je een duim omhoog geven, zal Belgacom dit in overweging nemen. Enkel op deze manier zul je dan ook een verschil maken, het vergt echter gewoon net iets meer moeite & je moet er misschien iets langer over nadenken dan een simpele zin als: Geef mij het oude terug, vind het nieuwe niet goed.
Zoals ik eerder al zei, verklaar je nader in plaats van er gewoon op te hameren 'ik vind dit niet goed' - geef een reden (en iets concreet, niet à la 'ik vind het oude beter na!').
Als je verandering wil brengen over wat je wel wil, maak een post in de ideeënbus. Als een hoop mensen met jou akkoord gaan & je een duim omhoog geven, zal Belgacom dit in overweging nemen. Enkel op deze manier zul je dan ook een verschil maken, het vergt echter gewoon net iets meer moeite & je moet er misschien iets langer over nadenken dan een simpele zin als: Geef mij het oude terug, vind het nieuwe niet goed.
1) Tvonpc verhaal is NIKS technisch, en is gewoon een (domme) keuze geweest van Belgacom. En heeft ook NIKS te maken met test Fase.
2) 30 Mbps verhaal is opnieuw een keuze van Belgacom. Afstand heeft er uiteraard iets te maken, maar het is Belgacom welke deze waardes zo laag legt. Profielen worden ook verlaagt omdat kabel slecht zijn, opnieuw Belgacom zijn verantwoordelijkheid.
En ook Belgacom is verantwoordelijk voor die afstand. Zij zijn diegene die ROPS moeten plaatsen. En wetende dat na 6 jaar nog VEEL mensen geen Belgacom TV kunnen nemen, dan zegt dit genoeg, niet? En in 6-7 jaar hebben ze AL LANG een vergunning gekregen..maar natuurlijk moeten ze die eerst wel indienen.
Mooie vergelijking van u trouwens..maar het is net omgekeerd. Belgacom zorgt ervoor dat je maar 30 mag rijden op een baan waar je 120 kan/mag.
2) 30 Mbps verhaal is opnieuw een keuze van Belgacom. Afstand heeft er uiteraard iets te maken, maar het is Belgacom welke deze waardes zo laag legt. Profielen worden ook verlaagt omdat kabel slecht zijn, opnieuw Belgacom zijn verantwoordelijkheid.
En ook Belgacom is verantwoordelijk voor die afstand. Zij zijn diegene die ROPS moeten plaatsen. En wetende dat na 6 jaar nog VEEL mensen geen Belgacom TV kunnen nemen, dan zegt dit genoeg, niet? En in 6-7 jaar hebben ze AL LANG een vergunning gekregen..maar natuurlijk moeten ze die eerst wel indienen.
Mooie vergelijking van u trouwens..maar het is net omgekeerd. Belgacom zorgt ervoor dat je maar 30 mag rijden op een baan waar je 120 kan/mag.
@Bart
Het hele TVonPC verhaal ben ik niet in gespecialiseerd, zeg enkel maar wat er via officiele weg vanuit BGC zelf komt - TVonPC is nog in testfase - Woorden van Belgacom zelf. Zei ik ook al in eerdere posts - If I'm wrong, correct me - Gecorrigeerd, case closed.
Ok, even over de 30Mbps: Welke situatie is er nu bij de mensen die VDSL2 hebben? Dit is een glasvezelkabel tot in de wijkcentrale (ROP), vandaaruit vertrekt er een koperkabel (POTS/PSTN) tot en met de betreffende woning, dit fenomeen noemt Fiber to the curb (Fiber tot de stoep in het NL) - Voor zover ik weet/getest heb, zijn snelheden hoger dan 30Mbps NIET mogelijk via een 2-/4-way telefoonkabeltje. Snelheden zoals bv. Zweden (50-70-100+ Mbps) zijn enkel mogelijk met een full fiber oplossing (Lees Fiber2Home). Full fiber oplossing vereisen een glasvezelkabel tot aan je woning, momenteel zijn ze met deze mogelijkheden tests aan het uitvoeren in de regio Sint-Truiden, deze test gaan blijkbaar super. Maar nadeel van Fiber2Home is dat ze je oprit moeten openbreken en daarvoor dan ook een bouwfirma moeten inschakelen, dit op verantwoordelijkheid van de klant (inderdaad dus ook de kostprijs). Als Belgacom voor iedereen een Fiber2Home oplossing moet voorzien op hun eigen verantwoordelijk kunnen we ofwel allemaal overstappen op een kabelabbonement omdat BGC failliet gaat of allemaal 100€ of meer moeten gaan betalen aan onze abbonementen. Dit is overal zo, in eender welk land waar fiberoplossingen al mogelijk zijn (wat er trouwens niet zo overdreven veel zijn). Het is uiteindelijk aan de klant zelf om te bepalen of hij/zij de oprit wil openbreken & deze kosten te betalen om een fiber thuis te krijgen, niet aan Belgacom.
De ROPS & de afstand.. Dient belgacom dan te zorgen dat ELKE klant een ROP binnen de 50 of 100 meter van zijn woning moet hebben? Dan staat elke wijk vol met die witte kastjes. Dan krijgen we weer de kostprijs die ik hierboven aanhaalde.
En nee, wat je nu beweert over de vergunningen klopt niet. Mijn wijk/dorp heeft een eeuwigheid moeten wachten op een glasvezelkabel omdat het gemeentebestuur de vergunningsaanvragen afgewezen heeft (dit 3 jaar lang) om daarna een vergunning voor over 2 jaar (paar maanden geleden dus) een kabel te leggen dit tezelfder tijd als de gasmaatschappij dan wel, anders pastte dit niet in het 'ordelijke planning' van het bestuur. Zelfde geld voor 2 omliggende dorpen waarvan beide district zijn van Antwerpen & dus ook onder het stadsbestuur vallen, deze vergunningen werden ook 'op de lange baan geschoven' omdat dit niet in de 'Ordelijke Planning' viel, deze kunnen in kwestie trouwens nog een jaar wachten vooraleer er een kabel mag doorgetrokken worden. Ben er zeker van dat er nog talloze voorbeelden zijn over hoe dom België in mekaar zit op dat punt maar goed, dit is geen politiek discussie forum, dit is een community forum. Probeer enkel mijn steentje bij te dragen aan een betere community.
@ Fam. Roothans & de rest
Maar met zagen en klagen kom je niet bij een betere community, dan blijf je gewoon bij hetzelfde probleem zitten - Dat was mijn punt - Niet om hier een flamewar te starten.
Heb je een probleem met de nieuwe interface, so be it. F*ck if I care, maar zeur er niet over als een klein kind dat zen gewoonlijke snoepje niet meer krijgt omdat ze uitverkocht zijn & niet meer binnenkomen - Zeg liever wat je wel wil & help mee aan een betere community. Was mijn punt dan zo moeilijk om te begrijpen zonder er een half boek over te moeten schrijven? -.-
Case Closed
Het hele TVonPC verhaal ben ik niet in gespecialiseerd, zeg enkel maar wat er via officiele weg vanuit BGC zelf komt - TVonPC is nog in testfase - Woorden van Belgacom zelf. Zei ik ook al in eerdere posts - If I'm wrong, correct me - Gecorrigeerd, case closed.
Ok, even over de 30Mbps: Welke situatie is er nu bij de mensen die VDSL2 hebben? Dit is een glasvezelkabel tot in de wijkcentrale (ROP), vandaaruit vertrekt er een koperkabel (POTS/PSTN) tot en met de betreffende woning, dit fenomeen noemt Fiber to the curb (Fiber tot de stoep in het NL) - Voor zover ik weet/getest heb, zijn snelheden hoger dan 30Mbps NIET mogelijk via een 2-/4-way telefoonkabeltje. Snelheden zoals bv. Zweden (50-70-100+ Mbps) zijn enkel mogelijk met een full fiber oplossing (Lees Fiber2Home). Full fiber oplossing vereisen een glasvezelkabel tot aan je woning, momenteel zijn ze met deze mogelijkheden tests aan het uitvoeren in de regio Sint-Truiden, deze test gaan blijkbaar super. Maar nadeel van Fiber2Home is dat ze je oprit moeten openbreken en daarvoor dan ook een bouwfirma moeten inschakelen, dit op verantwoordelijkheid van de klant (inderdaad dus ook de kostprijs). Als Belgacom voor iedereen een Fiber2Home oplossing moet voorzien op hun eigen verantwoordelijk kunnen we ofwel allemaal overstappen op een kabelabbonement omdat BGC failliet gaat of allemaal 100€ of meer moeten gaan betalen aan onze abbonementen. Dit is overal zo, in eender welk land waar fiberoplossingen al mogelijk zijn (wat er trouwens niet zo overdreven veel zijn). Het is uiteindelijk aan de klant zelf om te bepalen of hij/zij de oprit wil openbreken & deze kosten te betalen om een fiber thuis te krijgen, niet aan Belgacom.
De ROPS & de afstand.. Dient belgacom dan te zorgen dat ELKE klant een ROP binnen de 50 of 100 meter van zijn woning moet hebben? Dan staat elke wijk vol met die witte kastjes. Dan krijgen we weer de kostprijs die ik hierboven aanhaalde.
En nee, wat je nu beweert over de vergunningen klopt niet. Mijn wijk/dorp heeft een eeuwigheid moeten wachten op een glasvezelkabel omdat het gemeentebestuur de vergunningsaanvragen afgewezen heeft (dit 3 jaar lang) om daarna een vergunning voor over 2 jaar (paar maanden geleden dus) een kabel te leggen dit tezelfder tijd als de gasmaatschappij dan wel, anders pastte dit niet in het 'ordelijke planning' van het bestuur. Zelfde geld voor 2 omliggende dorpen waarvan beide district zijn van Antwerpen & dus ook onder het stadsbestuur vallen, deze vergunningen werden ook 'op de lange baan geschoven' omdat dit niet in de 'Ordelijke Planning' viel, deze kunnen in kwestie trouwens nog een jaar wachten vooraleer er een kabel mag doorgetrokken worden. Ben er zeker van dat er nog talloze voorbeelden zijn over hoe dom België in mekaar zit op dat punt maar goed, dit is geen politiek discussie forum, dit is een community forum. Probeer enkel mijn steentje bij te dragen aan een betere community.
@ Fam. Roothans & de rest
Maar met zagen en klagen kom je niet bij een betere community, dan blijf je gewoon bij hetzelfde probleem zitten - Dat was mijn punt - Niet om hier een flamewar te starten.
Heb je een probleem met de nieuwe interface, so be it. F*ck if I care, maar zeur er niet over als een klein kind dat zen gewoonlijke snoepje niet meer krijgt omdat ze uitverkocht zijn & niet meer binnenkomen - Zeg liever wat je wel wil & help mee aan een betere community. Was mijn punt dan zo moeilijk om te begrijpen zonder er een half boek over te moeten schrijven? -.-
Case Closed
@T3D dit is een forum over wel of niet verbetering van de digitale weergave van belgacom niet over kabels, vergunningen enz.
en iedereen heeft de vrijheid van meninguiting
en de meest die ik hier over hoor zowel op internet als in mijn eigen omgeving vind het maar niks
en iedereen heeft de vrijheid van meninguiting
en de meest die ik hier over hoor zowel op internet als in mijn eigen omgeving vind het maar niks
Bartje vandaag heb ik eens rustig alles laten bezinken.Het was hier meer dan 26° de zon scheen en ik ben 3 palmen gaan drinken.Want hoe meer als ik hier op het forum lees ik heb er gewoon geen woorden meer voor.Al die zaken die je daar op noemt zoals TV on pc daar heb ik geen zaken mee.
Over TVonPC: is duidelijk wél nog in testfase, want die werd met 2 maanden verlengd tot einde mei. Normaal was het al betalend van begin maart (3,50€ p.maand). En neen, ik heb geen klagen. Bij mij werkt alles, ook TVonPC. Nieuwe interface zal ik in de loop van volgende week krijgen. Maar heb er hier al zoveel over gehoord, dat ik al wel weet wat ik waar moet zoeken en waar ik moet op letten. Voor het overige volg ik T3D in zijn duidelijke uitleg over de uitbreiding van het glasvezelnet en de (vaak negatieve) rol die plaatselijke besturen hierin spelen..en Fiber2home zie ik nog niet zo rap gebeuren op grote schaal. Iedereen wil het wel hebben, maar niemand wil het betalen.....of zijn oprit laten opbreken of nog erger.;)
Hangt gewoon af van je plaatselijke situatie, of er ROP's staan in je wijk, en hoever die van je deur staan. Telenet heeft ook geen Fiber2home op grote schaal voor zover ik weet.
Maar ik geef toe, ik heb geluk gehad. VDSL2, 30Mbps profiel, en fluitend 2 HD-streams + TVonPC (simultaan). Dat is niet iedereen gegund natuurlijk...
Nog wel met V3 HD-decoder, dus volgende week geef ik misschien wél ander commentaar....
Hangt gewoon af van je plaatselijke situatie, of er ROP's staan in je wijk, en hoever die van je deur staan. Telenet heeft ook geen Fiber2home op grote schaal voor zover ik weet.
Maar ik geef toe, ik heb geluk gehad. VDSL2, 30Mbps profiel, en fluitend 2 HD-streams + TVonPC (simultaan). Dat is niet iedereen gegund natuurlijk...
Nog wel met V3 HD-decoder, dus volgende week geef ik misschien wél ander commentaar....
30Mbps is idd een mogelijkheid die niet voor iedereen beschikbaar is. Heeft te maken met de technische beperkingen die Belgacom zelf oplegt. Theoretisch gezien is het idd perfect mogelijk om hogere snelheden aan te bieden op zowel ADSL, ADSL2+ en VDSL2, maar BGC kiest er bewust voor om dit niet te doen. Vermoedelijk een combinatie van technische redenen (stabiliteit van het totale netwerk) en marketing beslissingen.
We kunnen hier nog uren/dagen/jaren en vele digitale ruimte aan verspillen, maar dit is nu eenmaal hoe het is OP DIT MOMENT.
PS: BGC komt binnenkort met een 50Mbps profiel, wie weet worden de andere abonnementen dan wel opgetrokken.
We kunnen hier nog uren/dagen/jaren en vele digitale ruimte aan verspillen, maar dit is nu eenmaal hoe het is OP DIT MOMENT.
PS: BGC komt binnenkort met een 50Mbps profiel, wie weet worden de andere abonnementen dan wel opgetrokken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.