Op 24/5 heb ik telefonisch mijn gsm abonnement laten wijzigen van smart+15 naar mobilus S.
Er is duidelijk aan de telefoon meegedeeld dat ik geen vaste lijn moest hebben.
Wat blijkt op mijn factuur staat een vaste lijn aangerekend. Dit heb ik duidelijk niet gevraagd.
Mijn klacht is nog steeds niet behandeld, waardoor ik nu een factuur heb die volledig niet klopt. Er zijn zelfs enkele sms-en aangerekend terwijl we gratis sms-en versturen.
Het abonement moest goedkoper uitkomen niet duurder!
Bladzijde 1 / 1
Dag wittekopje,
Dossier 29532022 is hiervoor al in behandeling.
De dossierbeheerder zal je verder contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Dossier 29532022 is hiervoor al in behandeling.
De dossierbeheerder zal je verder contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Beste, dit is ondertussen afgehandeld.
Met dank
Met dank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.