Verandering van lijnnummer en de opgenomen streamings voor 30 dagen

  • 26 August 2014
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken


Weet er iemand wat er gebeurt met wat er is opgenomen op streaming voor 30 dagen en bij verandering van lijnnummer. Worden deze programma's dan mee overgezet op dat nieuwe nummer of ben ik die dan kwijt en houd ik enkel nog over wat op mijn harde schijf staat.

3 reacties

Beste Movieman,
Je houdt niets over van je opnames. Wanneer er een nieuw nummer in de decoder wordt gezet, wordt de harde schijf automatisch geformatteerd als veiligheidsmaatregel. Dit geldt ook voor de opnames op nPVR (< 30 dagen).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kleine update naar mijn ervaring, de eerste 4 dagen dat je naar een andere zone gaat wordt gewoon je oude lijnnummer doorverbonden en heb je dus nog alles wat je had opgenomen. De vijfde dag is het lijnnummer effectief verandert en ben je dus alles kwijt wat op streaming staat maar wat op je vaste schijf staat is er blijven opstaan maar moet je terug instellen wat je aan vaste programma's opneemt. Heb wel de ervaring als je bv. 3 maand op voorhand je verhuis regelt je wel nog iets kan veranderen in je account bv. een pass bijnemen op je lijnnummer maar als je effectief wordt overgezet naar je nieuwe lijnnummer je alles krijgt wat je had op de dag dat je uw verhuis regelde dus niet de instellingen die je had bij uw vertrek op het oude adres. PS een factory reset is wel aan te raden als je op het nieuwe lijnnummer staat.
Dat moet inderdaad goed mogelijk zijn om niets kwijt te spelen om de reden die ik een paar posten hierboven geplaatst heb maar dan moet BGC zijn huiswerk wel goed maken ! trouwens moest er echt geformatteerd worden zoals hierboven uitgelegd dan zou je niet hebben zoals jij beschrijft


Ze moeten ook niks formateren in dit geval zoals bij u gewoon TV profiel koppelen aan nieuwe nummer. Als je de decoder bv moest verkopen dan is dit wel noodzakelijk dat ze dit doen zoals Eva beschrijft en dit zal ook gebeuren of moet ik zeggen zou moeten gebeuren aangezien het tV profiel van de koper gekoppeld is aan een ander telefoonnummer.

Reageer