Beantwoord

Verandering provider

  • 19 June 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Sinds verleden week heb ik overschakeling van provider gevraagd, na paar hinderpalen heeft oude provider ontvangst op vrijdag verbroken en zou Proximus mijn ontvangst in orde brengen. Tot nu toe niks dus, kan niet bellen of opgebeld worden, zeer vervelend daar ik pas verhuisd ben en zaken moet in orde brengen, wat totaal niet lukt, zaterdag was ik ook al in Proximus shop, denkende dat men mij daar kon helpen, ook tevergeefs, kan de technische dienst ook niet bellen, dus mijn enige hoop ligt hier...
Help....
icon

Beste antwoord door LorentzV 23 June 2017, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Fedor, spijt me dit te vernemen, kan je mij alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, onze excuses voor je ongemak. Groetjes, Nicky
Dag Nicky,
Heb pb gestuurd.
Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Hey Fedor,

Het nummer is inderdaad al overgedragen aan ons, door een technische vertraging is het nummer echter intern nog niet toegekend aan jouw klantbestand en dus ook nog niet actief. Dit gebeurt echter zo snel mogelijk. Mijn excuses voor het ongemak.


Groetjes,
Lorentz.

Reageer