Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag
welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen
graag voorstel aub
Bladzijde 1 / 1
kan dit je eventueel verder helpen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html
Ik kan met dit geen internetverbruik zien, bedankt maar geen oplossing
inderdaad dit is enkel voor gsm beltegoed en mobiel (internettten via mobiel netwerk) data tegoed.
jammer maar geen oplossing voor mij
toch bedankt
welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen
graag voorstel aub
Das nu toch nog straffer , kan niemand mij helpen voor nieuw abonnement...............
NIEUW PACK AANGEGAAN EN ALLE VOORDELEN ALS TROUWE KLANT KWIJT.....................
Dag Kieken, kan je ons wat meer uitleg bezorgen, wil het graag met je bekijken, heeft betrekking tot de cloud? Groetjes, Nicky
Daar is alles mee begonnen zie
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/verbruik-op-myproximus-37689
nadien kon ik niet anders dan nieuw pack kiezen en verloor al mijn voordelen die ik had bij oude pack
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.