Skip to main content
Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag

welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen

graag voorstel aub
kan dit je eventueel verder helpen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html
kan dit je eventueel verder helpen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html




Ik kan met dit geen internetverbruik zien, bedankt maar geen oplossing
inderdaad dit is enkel voor gsm beltegoed en mobiel (internettten via mobiel netwerk) data tegoed.
inderdaad dit is enkel voor gsm beltegoed en mobiel (internettten via mobiel netwerk) data tegoed.



jammer maar geen oplossing voor mij

toch bedankt
Omdat ik geen verbruik van gsm en internet meer kan volgen heb ik een vraag

welk abonnement moet ik nu nemen om dit allemaal terug te kunnen volgen

graag voorstel aub


Das nu toch nog straffer , kan niemand mij helpen voor nieuw abonnement...............
NIEUW PACK AANGEGAAN EN ALLE VOORDELEN ALS TROUWE KLANT KWIJT.....................
Dag Kieken, kan je ons wat meer uitleg bezorgen, wil het graag met je bekijken, heeft betrekking tot de cloud? Groetjes, Nicky
Dag Kieken, kan je ons wat meer uitleg bezorgen, wil het graag met je bekijken, heeft betrekking tot de cloud? Groetjes, Nicky



Daar is alles mee begonnen zie

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/verbruik-op-myproximus-37689

nadien kon ik niet anders dan nieuw pack kiezen en verloor al mijn voordelen die ik had bij oude pack

Reageer