Vraag

Veranderen van tariefplan: dubbele aanrekening?

  • 24 August 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Kan iemand mij alstublieft contacteren, want ik geraak niet wijs uit mijn laatste factuur. Ik heb mijn factuur voor juli voldaan, ben ondertussen overgestapt naar een ander tariefplan en vind op mijn factuur van augustus een aanrekening voor augustus én voor een halve maand juli (nogmaals een aanrekening voor juli??). Bovendien ben ik bang dat ik recent aan de telefoon een tariefplan voor mijn zoon toegezegd kreeg dat in het productenoverzicht niet eens bestaat?
Klantnummer: 620393685

1 reactie

moest de reactie van proximus te lang uitblijven, dan kan je altijd je vraag en gegevens versturen in een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link:   
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679    
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer