In de loop van het jaar 2011 zaten wij met fakturen tussen de 80 a 90 Euro/maand - ondanks het feit dat we ca. 3 a 4 maand/per jaar in het buitenland verbleven -. Dit voor het pack mobile/internet/TV & I-talk. Half december 2011 vroegen we 'n ander (goedkoper) pack aan, nl. telephony/mobile comfort 15/internet comfort/tv-favorite.............en kregen nu pas(07.03.2012) 'n rekening te betalen van 275,27 Euro. Voor december werd eerder nog 87,82 Euro betaald. Nu kregen we te horen dat de recente factuur ging over 3 maanden + de helft van december 2011 (bij verandering van pack) - alhoewel december ook betaald werd. Dus..............goedkoper zijn we niet gesteld! Dit wil ik toch even van mijne lever..............Op te merken valt dat wij géén bellers zijn (geen abnormale gesprekken, e.d). Misschien kan Eva mij troosten?
Bladzijde 1 / 1
graag wat meer info
mvg
mvg
beste
wellicht op oudere factuur aanrekening voor pack X tot datum Z, en op nieuwe factuur aanrekening voor pack Y van datum vroeger dan Z, gevolgd door verrekening voor periode Y tot Z. Dit allemaal aangerekend en gecrediteerd op de nieuwe factuur.
muisje
wellicht op oudere factuur aanrekening voor pack X tot datum Z, en op nieuwe factuur aanrekening voor pack Y van datum vroeger dan Z, gevolgd door verrekening voor periode Y tot Z. Dit allemaal aangerekend en gecrediteerd op de nieuwe factuur.
muisje
Beste raymond,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, telefoonnr, naam, adres, gsmnr)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, telefoonnr, naam, adres, gsmnr)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.