Skip to main content
hey, ik zou graag veranderen naar het familius pack...



als ik mijn mandje wil afrekenen moet ik kiezen waneer iemand kan langskomen....is dit nodig??

heb namelijk al alles van proximus....
De site denkt vermoedelijk dat je een nieuwe klant bent, je zou moeten inloggen op de Proximus site denk ik ?
ben ingelogd op mijn myproximus....

vreemd...geen zin om dag vrij te nemen 😛
Je zal op de site ook moeten kiezen voor de optie: AL KLANT. Dan wordt je huidig abonnement gewoon aangepast. Als het via de site niet werkt, bel dan best eens naar de klantendienst op 0800 22 800 en laat je eventueel terugbellen. (Goede raad van Redsfan hierboven in gelijkaardig topic)
Verplaatst naar dit subforum
Beste,



Wanneer je bestaande klant bent en wil overschakelen naar een Familus pack moet er geen technieker langskomen.



Je kan het klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team. (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Van zodra we het contactnummer hebben kunnen we altijd een collega je laten bellen voor de overschakeling



Alvast excuses



Met vriendelijke groeten



Koen