Beantwoord

Veranderen van mobiele gebruiker naar beheerder

  • 24 October 2016
  • 9 reacties
  • 646 Bekeken

Hallo
Ik ben Wilfried Aeck en mijn klantnummer is 17 73 343
Mijn maandelijkse aanrekening : - Pack/vaste lijn dd 16/10/16 met nummer 6652425407 -ontving ik via mail in PDF formaat .
Ik kan dit echter niet openen in Adobe Reader : “ er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd “.
Nu wil ik graag mijn aanrekeningen via MyProximus raadplegen echter had ik reeds vroeger een account maar enkel voor mijn GSM met betaalkaart - als mobiele gebruiker .
Het lukt me niet dit te wijzigen om in te loggen als beheerder en zodoende mijn andere producten – vaste telefoon – internet – tv - toe te voegen om mijn aanrekeningen online te raadplegen .
Wat te doen ?????
Groetjes
Wilfried
icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 October 2016, 15:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag wilfriedkcea,

Ik heb je net de factuur opnieuw doorgestuurd per e-mail met pdf in bijlage.

Welk login gebruik je voor MyProximus? Je kan de login voor een gsm nummer met herlaadkaart niet koppelen aan je vaste producten. Onder het klantennummer van je vaste producten bestaat er wel een login. Dit is het primair e-mailadres van je skynet.

Groetjes,

Antonella
Beste AntonellaD
Dank u voor het antwoord maar.......De e-mail die ik van u ontvangen heb bevat geen bijlage en bovendien is dit mailtje niet volledig
hier is de inhoud ervan :


Beste klant,

Onlangs nam u contact op met onze klantendienst voor informatie over uw factuur. Als bijlage vindt u het gevraagde document.

Wist u dat het mogelijk is om deze informatie ook gratis online te raadplegen via onze website: MyProximus > Mijn factuur en verbruik?

Bovendien geniet u via MyProximus van een aantal bijkomende voordelen:
- opteren voor de groene factuur (verzending van uw factuur per e-mail en/of sms);
- Zoomit activeren om uw facturen eenvoudig via internetbankieren te betalen;
- Premium Club, uw getrouwheidsprogramma, activeren en beheren;
- uw maandelijks volume van uw internetaansluiting raadplegen;
- de beveiliging van uw aansluiting regelen;
- een bijkomende mailbox activeren;
- uw Proximus FON-account activeren en beheren;
- enz.

Dit alles aan de hand van één enkele login en wachtwoord.

Hebt u nog geen MyProximus login, dan kunt u zic ??????????????????????

Moet ik een nieuwe account aanmaken voor mijn vaste producten ?
Badge +4
Ipv adobe reader probeer eens te openen met PDF-XChange Viewer : https://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-viewer

Ik gebruik voor PDF bestanden te openen dit altijd, nooit nog adobe.
Reputatie 3
Heb jij met adobe dan zoveel last, dit verwonderd mij wel, daa heb ik nu nog nooit problemen mee gehad.
Zou het niet eerder zijn dat het probleem bij Wilfried optreedt doordat deze pdf geopend wordt met EDGE van Windows 10 die geen pdf reader gebruikt, als hij natuurliijk echt adobe gebruikt dan is dat niet het geval en zou wilfried ook de pdf kunnen proberen te openen met EDGE.
Badge +4
Ik zelf gebruik al jaren (bijna 10 j) geen adobe meer, is een heel zwaar en log programma.
Voor PDF heb ik altijd lichte alternatieve readers gebruikt, zoals Foxit reader en nu al paar jaar PDFxchange.
Reputatie 4
Met Adobe kun je al meer dan vroeger en ben er ook tevreden mee, die lichtere applicaties zoals je opgenoemd hebt ik ook staan maar eigenlijk gebruik ik die uiterst zelden om niet te zeggen nooit, hangt er vanaf wat je er mee wilt doen, nu kun je met Adobe ook teksten invoeren en voor de rest heb ik eigenlijk geen andere functies nodig.
Reputatie 7
Badge +3
hoi hoi wilfried,

ik heb dit hier nagekeken samen met Antonella : verzending is voor ons volledig en met bijlage . we hebben nu via een ander systeem per mail de gevraagde factuur nog laten doormailen.

we maken een bericht voor de dienst MyProximus : best laten we alles wegdoen onder dit klantennummer met het gebruikte mailadres zodat je een nieuwe inschrijving kan doen voor je huidige producten. Zij zullen per mail nog info sturen over de procedures. OK ?

als je klantgegevens of mailgegevens wil doorsturen, graag via een privébericht.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

met groeten

Tina
Reputatie 2
Badge
Hey,
Ik raad iedereen Sumatra pdf aan, freeware, in het Nederlands en werk al jaren prefect! Adobe noem ik een monster...Wil van alles mee installeren, draait op de achtergrond en is log....Als je geen Photoshop hebt...weg ermee...
groetjes Marcel
Beste mensen allemaal
Het gaat de verkeerde kant op , met Adobe reader is er helemaal niets verkeerd , ik heb van Proximus een corrupt pdf document ontvangen die in geen enkel programma geopend kan worden . Ik heb ondertussen een kopie ontvangen die wel degelijk te lezen valt .
Daarom kwam de vraag om mijn facturen en andere te kunnen beheren via de website van Proximus
Daar ik reeds een account heb op MyProximus voor mijn GSM met Pay and Go kan ik mijn andere producten hierop niet raadplegen - vaste telefoon - internet -TV
Ik heb in de veel gestelde vragen van proximus gezocht naar een oplossing om van mobiele gebruiker om te schakelen naar beheerder , maar niet gevonden
en dat is de eigenlijke vraag in dit forum , en niet Adobe Reader want hiermee heb ik helemaal geen probleem .

Reageer