Hoi iedereen,
Nou ben ik sinds gisteren al opzoek naar een manier om te veranderen van GSM abonnement (Smart+ 15 naar Smart+ 25) maar vind nergens hoe je het via MyProximus doet en er staat ook nergens enige informatie over geschreven. Heb al op het forum liggen rondzoeken achter een antwoord maar vind er geen, kunnen jullie mij misschien hier mee helpen?
Alvast bedankt,
Groetjes.
Bladzijde 1 / 1
Als je surft naar https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/het-aanbod/gsm-abonnementen.html
en kijkt onder al klant zou dit blijkbaar toch moeten kunnen via https://www.proximus.be/myproximus?_ga=1.77746960.525110964.1469258940
en kijkt onder al klant zou dit blijkbaar toch moeten kunnen via https://www.proximus.be/myproximus?_ga=1.77746960.525110964.1469258940
en kijkt onder al klant zou dit blijkbaar toch moeten kunnen via https://www.proximus.be/myproximus?_ga=1.77746960.525110964.1469258940
Er staat 'Je hebt al een abonnement en wilt veranderen
Ga naar MyProximus, schakel volledig gratis over op je favoriete tariefplan en ontvang onmiddellijk je nieuwe belminuten, sms’en en MB.
Eventuele promo’s en web voordelen kunnen we jammer genoeg enkel geven aan nieuwe abonnees.' Maar niets over wat je zou moeten doen als je bij 'MyProximus' bent.. Ik heb al achter veel liggen zoeken daar maar vindt het niet hoe het moet. Ook weet ik niet waar die onderste link van jou voor dient want het lijd mij gewoon terug naar het 'MyProximus' home screen.
die onderste link staat er als je suft naar de bovenste link en staat voor MyProximyus omdat zij zeggen dat je het langs daar kunt regelen.
Bet eens en privé bericht sturen naar het Proximus team want zij kunnen nagaan wat aan promo's er in uw geval kan gegeven worden.
NB dit antwoord heb ik hier trouwens al enig keren van de medewerkers zien verschijnen, dus ik heb ze niet zelf uitgevonden 😉
Bet eens en privé bericht sturen naar het Proximus team want zij kunnen nagaan wat aan promo's er in uw geval kan gegeven worden.
NB dit antwoord heb ik hier trouwens al enig keren van de medewerkers zien verschijnen, dus ik heb ze niet zelf uitgevonden 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.