Momenteel heb ik een pack met internet, tv en vaste telefonie.
Hoe verander ik naar een andere pack nl. Enkel met internet en tv?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Gewoon door de vaste telefoon op te zeggen.
Hallo,
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.
Beste Koen,
je kan hiervoor via de website een aanvraag indienen,
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzeg-formulier.html
of je kan contact opnemen met 0800 22800 of je kan langsgaan in een proximus-winkel.
mvg
Tina
je kan hiervoor via de website een aanvraag indienen,
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzeg-formulier.html
of je kan contact opnemen met 0800 22800 of je kan langsgaan in een proximus-winkel.
mvg
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.