Beantwoord

Veranderen taal van multiboeket

  • 24 June 2016
  • 9 reacties
  • 322 Bekeken

Hallo' ik heb een tweeledige vraag.... heb momenteel abonnement voor het multiboeket fr en wens dit te veranderen naar multiboeket nl, hoe kan ik dat laten doen?
Ik heb gelezen dat dobbit tv beschikbaar zou moeten zijn op zender 207 in wallonie' doch heb ik hier een zender Volta, dobbit vind ik nergens terug, wordt dit nog aangepast?
Dank bij voorbaat voor uw antwoord

Fauville P
icon

Beste antwoord door Marleen 25 June 2016, 16:29

Bekijk origineel

9 reacties

de lijst met TV zenders in Wallonie vind je hier:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-wallonia.pdf/tv-channels-wallonia.pdf
Dank voor de lijst, doch klopt deze hier niet, op zender 207 heb ik volt ( wat niet voorkomt in de lijst ) en niet dobbit wat ik volgens de lijst zou hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Bedoel je soms Vivolta op kanaal 210? Die behoort tot het boeket Nostalgie Fr.
Het boeket multi van Fr naar Nl veranderen kan zowel via je MyProximus: Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten:= via Actief en Beschikbaar kan je daar de aanpassing zelf doen, of je kan het vragen aan de klantendienst op 0800 22 800 om het voor jou te doen.
Wat Dobbit F betreft, een rare vraag misschien: je hebt toch wel HD zenders, want Dobbit F is alleen in HD beschikbaar.
Ik veronderstel dat het daaraan zal liggen, dat ik nog steeds geen hd zenders heb.... ongelooflijk eigenlijk, we zijn in 2016 en proximus heeft nog steeds niet het nodige gedaan om de snelheid van het Internet omhoog te trekken, hoewel ik evenveel betaal dan de anderen. ... blijkbaar woon ik te ver van het aansluitpunt zou wonen en dat er geen vdsl bekabeling in de straat ligt... als ik dan vraag of er werken voorzien zijn weet men nooit van niets. En dan op het nieuws horen dat ze elders met glasvezelbekabeling begint. Blijkbaar ben ik als proximusklant niet genoeg waard ( behalve dan om iedere maand de rekening te sturen voor een product dat ik niet ontvang)
Maar dat is jullie probleem niet, Dank aan Marleen voor het ophelderen van mijn vraag..!
Heu Marleen ( automatische correctie werkt niet altijd zoals het moet 🙂?
fc528101,
controleer je soms op Proximus internetsnelheid om te zien of je al een hogere snelheid kan krijgen zodat je ook HD zenders kan bekijken.
Hallo, Elsa

3,9 mbs is de snelweg theoretische downloadssnelheid die ik kan hebben met Internet max... theoretisch, dus kan het nog lager liggen 😞
Reputatie 5
Badge +4
Dag fc528101,

Het is inderdaad zo dat er in de straat nog geen VDSL technologie mogelijk is waardoor je beperkt bent voor je internet en TV (geen HD)

Je hebt gelijk, ik kan je jammer genoeg nog niet zeggen wanneer dit mogelijk zal zijn.

Je kan momenteel maar maximum 7 Mpbs in download hebben en 2 Mbps in upload.
Indien je draadloos werkt, zal de snelheid nog lager liggen.

Met vriendelijke groeten

Andy
Tja, en daar moet ik het maar weer mee doen, dit duurt intussen al 4 jaar.... Zoals ik al eerder al zei ben ik als proximusklant blijkbaar minder waard dan anderen.... Het zou eerlijker geweest zijn ervoor te zorgen iedereen eerst vdsl te geven dan sommigen reeds glasvezelbekabeling, maar dat zou de pers niet halen natuurlijk. Ik Dank u voor uw antwoord maar blijf erbij dat het anno 2016 onbegrijpelijk en onaanvaardbaar is dat proximus niet iedere klant hd tv kan leveren, ik woon in Hannuit, niet in één of andere uithoek in de Ardennen ofzo....

Reageer